آموزش دانلود ویدیوهای شخصی در یوتیوب

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – خوشبختانه آپلود کردن ویدیوها در یوتیوب بسیار ساده و آسان است. از طرفی علاوه بر اینکه یوتیوب برای کاربران خود امکان آپلود آسان ویدیو‌ها را در نظر گرفته است، کاربران می‌توانند به راحتی عملیات دانلود ویدیو را که در کانال‌های شخصی خود در یوتیوب آپلود کرده‌اند در صورت نیاز انجام دهند.

دانلود ویدیو از یوتیوب

نحوه دانلود کردن ویدیوها در یوتیوب بسیار آسان است. برای این کار در صفحه Home روی تصویر پروفایل خود که در بالای صفحه گوشه سمت راست صفحه قرار دارد تک تایمز کنید. در صورتی که عکس پروفایل شما در این صفحه نمایش داده نمی‌شود، باید وارد حساب کاربری خود در یوتیوب بشوید ( توجه داشته باشید که برای  آپلود کردن ویدیو در یوتیوب حتماً باید حساب کاربری در آن ایجاد کنید و در این مطلب فرض ما بر این است که شما قبلاً حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید و ویدیو نیز روی کانال خود در یوتیوب آپلود کرده‌اید). بعد از تک تایمز کردن روی تصویر پروفایل، روی گزینه You Tube Studio که در بالای لیست قرار دارد تک تایمز کنید.

دانلود ویدیوها شخصی در یوتیوب

از منویی که در سمت چپ صفحه  نمایش داده می‌شود روی گزینه Videos تک تایمز کنید.

تک تایمز روی پروفایل

نشانگر ماوس را رو هر ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید قرار دهید. با این کار یک منو برای شما باز می‌شود که باید روی گزینه Options که شکل آیکون آن به صورت 3 نقطه عمودی است و مانند شکل زیر است، تک تایمز کنید.

دانلود ویدیوها شخصی در یوتیوب

روی گزینه Download تک تایمز کنید. بعد از این کار عملیات دانلود شروع می‌شود. فرمت ویدیوی دانلود شده به صورت MP4 است.

تک تایمز روی گزینه دانلود

این روش برای افرادی که تمایل به دانلود ویدیو‌ها به صورت تکی یا دوتایی دارند، روش مناسبی است.

دانلود چند ویدیو به صورت هم‌زمان

برای اینکه بتوانید همه ویدیوها یا چند ویدیویی را که در کانال یوتیوب خود دانلود کرده‌اید به صورت هم‌زمان دانلود کنید باید وارد صفحه Google Takeout بشوید. در این صفحه شما می‌توانید به همه ویدیوها و داده‌های خود که در یک وب سایت آپلود کرده‌اید دسترسی داشته باشید. https://takeout.google.com/settings/takeout?pli=1

دانلود ویدیوها شخصی در یوتیوب

بعد از ورود به این صفحه روی گزینه Deselect All تک تایمز کنید ( فرض می‌کنیم که فقط ویدیوهای یوتیوب شما در این صفحه قرار دارد)

دانلود چند ویدیو از یوتیوب

صفحه را به سمت پایین بکشید. در پایین صفحه گزینه‌ای وجود دارد با نام You Tube and YouTube Music. این گزینه را فعال کنید.

گوگل takeout

روی گزینه All YouTube Data Include تک تایمز کنید تا فهرستی از فایل‌هایی که امکان دانلود کردن آن برای شما وجود دارد، نمایش داده شود.

گوگل

ویدیوهایی که می‌خواهید دانلود کنید را انتخاب کنید و سپس روی گزینه OK تک تایمز کنید.

گوگل takeout

در صفحه باز شده روی گزینه Next Step تک تایمز کنید.

دانلود ویدیوها شخصی در یوتیوب

گوگل برای شما یک لینک دانلود ارسال می‌کند و یا اینکه می‌توانید به صورت خودکار ویدیوهای مورد نظرتان را روی گوگل درایو و یا دراپ باکس خود و یا هر سرویس ابری دیگر انتقال دهید.

Takeout google

نوع فایل و حجم دانلود خود را مشخص کنید. در صورتی که چندین ویدیو را می‌خواهید دانلود کنید می‌توانید آن‌ها را در قالب چند ویدیو با حجم 1 گیگابایت تقسیم کنید.

دانلود ویدیوها شخصی در یوتیوب

در صفحه باز شده روی دکمه Create Export تک تایمز کنید. بعد از انجام این کار لینک دانلود ویدیو برای شما ارسال می‌شود.

یوتیوب

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر