حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

محصولات اپل و مایکروسافت در فروشگاه بدون فروشنده کره جنوبی عرضه می شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

SK Telecom، بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده‌ی شبکه‌ی بی‌سیم کره‌‌جنوبی، با همکاری اپل و مایکروسافت فروشگاهی جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی افتتاح خواهد کرد. روزنامه‌ی کره‌ای Korea Herald در‌این‌باره می‌نویسد:

SK Telecom، بزرگ‌ترین اپراتور کره‌جنوبی، فروشگاهی با همکاری مایکروسافت و اپل افتتاح می‌کند. فروشگاه جدید با نام T Factory در ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) در محله‌ی دانشگاه هونیک در غرب سئول افتتاح می‌شود. SK Telcom با غول‌های فناوری آمریکایی و سامسونگ برای به‌نمایش‌گذاشتن جدیدترین محصولات و سرویس‌هایشان، ازجمله سرویس بازی ابری این اپراتور همکاری می‌کند که ماه گذشته با همکاری مایکروسافت راه‌اندازی شد. این فروشگاه بخشی جداگانه برای محصولات اپل نیز خواهد داشت.

مقاله‌ی مرتبط:

فروشگاه ۲۴ ساعت شبانه‌روز بدون هیچ نیروی انسانی کار خواهد کرد و به‌لطف هوش مصنوعی، مشتریان می‌توانند خودشان تلفن‌های هوشمند را مقایسه کنند و درباره‌ی قیمت آن‌ها مشاوره بگیرند و تلفن‌های هوشمند و لوازم جانبی مدنظرشان را بخرند.

ثبت‌نام و دریافت اجازه‌ی ورود به فروشگاه جدید به‌کمک تکنولوژی تشخیص چهره انجام خواهد شد. بر‌اساس گزارش روزنامه‌ی کره‌ای، کاربران می‌توانند تنها در پنج دقیقه گوشی مدنظرشان را انتخاب کنند و آن را بخرند و با گوشی جدید از فروشگاه خارج شوند.

پارک یونگ هو، مدیرعامل SK Telecom، دراین‌باره می‌گوید:

T Factory همان‌طورکه از نامش مشخص است، جایی برای فناوری‌هایی است که به‌صورت مداوم تولید می‌شود. این مکان محلی برای نوآوری و خلاقیت خواهد بود که در آن، افرادی با پیش‌زمینه‌ها و تخصص‌های گوناگون برای اشتراک‌گذاری ایده‌های متنوعشان جمع خواهند شد. امیدوارم T Factory نه‌تنها تجربه و سرگرمی جدیدی دراختیار مشتریان قرار دهد؛ بلکه شرکت‌های ICT را نیز به انجام آزمایش‌ها و اقدامات جدید ترغیب کند و بدین‌ترتیب، انرژی‌بخش کل صنعت ICT کره شود. 

از دیدگاه شما کاربران تک تایمز، آیا هوش مصنوعی به‌زودی جای انسان‌ها را خواهد گرفت؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران تک تایمز به‌اشتراک بگذارید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر