کوینکس، صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شما برای این انتخاب به دانش دقیق و به‌روزی نیاز دارید. ما در اینجا به شما کمک می‌کنیم و بهترین صرافی را پیشنهاد می‌دهیم که با مزیت‌های بی‌شمار آن محال است که از انتخاب آن پشیمان شوید.

چرا به صرافی ارز دیجیتال نیاز داریم؟

دنیای امروز، دنیای تکنولوژی و اینترنت است. اگر به اطراف خود نگاهی بیندازیم، متوجه می‌شویم که اکثر چیزهای اطراف ما مجازی شده‌اند؛ ازجمله پول که از آن به‌عنوان ارز دیجیتال یاد می‌کنیم. این ارزهای دیجیتال با هدف مدیریت بهتر پول به‌وجود آمدند تا با مزیت‌های خود، جایگاه خاصی در عرصه ی مجازی ایجاد کنند. ازجمله‌ی این مزیت‌ها که باعث نیاز مبرم خریداران و فروشندگان ارز شده است، می‌توان به مستقل و غیر‌متمرکز بودن این ارزها اشاره کرد. به این معنی که زیرنظر هیچ سازمانی نیستند؛ پس بسیار مزیت مهمی است.

از مزیت‌های دیگر نیاز‌نداشتن به افتتاح حساب بانکی و دوبار خرج‌کردن و بی‌نیازی به اعتمادکردن به شخص ثالث را می‌توان نام برد. بنابراین، برای استفاده از این ویژگی‌های مهم به صرافی ارز دیجیتال به‌روز نیاز داریم. در این مقاله، می‌خواهیم صرافی کوینکس را به شما معرفی کنیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

مشکلات اتباع ایرانی در زمینه‌ی کار کردن با صرافی ارز دیجیتال

به‌دلیل کارآمدبودن ارزهای دیجیتال و تقاضای زیاد آن‌ها، مشکلاتی نیز به‌دنبال خود می‌آورند که این مشکلات برای اتباع ایرانی دو‌چندان می‌شود. از مهم‌ترین این مشکلات می‌توان به تحریم اشاره کرد که باعث می‌شود دستمان برای انتخاب صرافی ارز دیجیتال کوتاه باشد که واجدشرایط خواسته‌های ما باشد. این موضوع از جهات مختلف اهمیت خاصی دارد که ما را به انتخاب صرافی‌هایی ناچار می‌کند که ازلحاظ امنیت کاربری و مواجهه با حمله‌ی هکر‌ها بسیار نا‌مطمئن هستند و در دنیای مجازی به‌سختی می‌‌توان از دست این هکر‌ها جان سالم به‌در برد.

یکی دیگر از مشکلات مهم انتخاب صرافی ارز دیجیتال‌، می‌توان قیمت گران ارز در بعضی از صرافی‌ها را نام برد که از موضوع تحریم سوءاستفاده می‌کنند و ارزها را با قیمت خیلی گران‌تر از قیمت جهانی می‌فروشند و به‌نوعی می‌‌توان گفت خیلی تفاوتی با هکر‌ها ندارند.

صرافی کوینکس

با انتخاب درست، هکرها را دور بزنید.

بهترین و کارآمدترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان چیست؟

در دنیای پیچیده و ناامن امروز که هر ثانیه ممکن است همه‌ی دارایی خود را به‌دلیل لحظه‌ای غفلت یا نداشتن دانش کافی از دست بدهیم، به انتخاب‌های هوشمندانه و درست نیاز داریم؛ انتخاب‌هایی که باعث پیشرفت و نشانی از ذکاوت ما باشد. ما امروزه در دنیایی لبریز از ناایمنی و ناعدالتی زندگی می‌کنیم که شرایط را بسیار برای ما سخت کرده است. زمانی‌که به خرید یا فروش ارزهای خود نیاز داشته باشیم، به‌دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال می‌گردیم.

همان‌طور‌که پیش‌تر اشاره شد، مشکلات زیادی برای این انتخاب مهم خود داریم که با ایرانی‌بودنمان این مشکل بیشتر هم می‌شود؛ اما نگران نباشید! در اینجا به شما صرافی ارز دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم که از هر لحاظ بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای اتباع ایرانی است؛ به‌طوری‌که بدون ترس و نگرانی می‌توانید این صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنید و برای همیشه آسوده‌خاطر باشید. این صرافی ارز دیجیتال که برای ایرانیان بسیار کارآمد است، صرافی کوینکس نام دارد.

تاریخچه‌ی صرافی کوینکس

کوینکس سرویس تبادل ارز دیجیتال بسیار ایمن است که در سال۲۰۱۷، ‌هایپو یانگ در کشور هنگ‌کنگ ثبت کرد و اکنون نیز مدیرعامل این شرکت است. درحال‌حاضر، این صرافی ارز دیجیتال در بیش از صد کشور جهان دردسترس است. اعضای این تیم از بهترین متخصصان اینترنت در سراسر جهان هستند که باعث تجربیات بین‌المللی فراوان این شرکت شده است.

چرا صرافی ارز دیجیتال کوینکس درست‌ترین انتخاب برای ایرانیان است؟

اولین مزیتی که این صرافی ارز دیجیتال را از دیگر صرافی‌ها متمایز می‌کند، شهرت آن در عین سابقه‌ی کم آن درمقایسه‌با بعضی از صرافی‌های روز دنیا است. شهرت این صرافی ارز دیجیتال به این دلیل مهم است که اکثرا بدون توجه به مقبولیت و حسن شهرت، صرافی‌ای را انتخاب می‌کند و دچار مخمصه و مشکلات اساسی می‌شوند؛ البته بیشتر این اتفاقات در اثر نداشتن دانش کافی رخ می‌دهد. پس اگر به‌دنبال اطلاعات درست و مفیدی در این زمینه باشیم، بدون شک دست به انتخاب می‌زنیم و مهم‌تر از آن از انتخاب خود راضی هستیم.

مزیت بعدی که از اساسی‌ترین کارهای این صرافی ارز دیجیتال است، کار‌کردن با اتباع ایرانی با وجود مشکلات تحریم است. این بسیار خبر خوشحال‌کننده‌ای است؛ زیرا این صرافی مشکلی از این نظر ندارد و شما با خیال راحت می‌توانید ارز خرید‌و‌فروش کنید. یکی دیگر از عوامل لزوم انتخاب این صرافی ارز دیجیتال، امنیت بسیار زیاد آن است؛ به‌طوری‌که تا‌به‌حال طعمه‌ی هیچ هکری نشده که این موضوع نشان‌دهنده‌ی در‌امان‌بودن کیف‌پول کاربران این سایت است.

از دیگر ویژگی‌های امنیتی این سایت می‌توان به مبادله‌ی اطلاعات بین کاربر و سرور ازطریق پروتکل‌های امن SSL اشاره کرد. خصیصه‌ی دیگری که باعث کوتاه‌شدن دست هکرها شده است، کیف‌پول‌های چند‌امضا و سیستم تعیین هویت دو‌عاملی (2FA) برای کاربران است. هزینه‌ی کم معاملات آن و ساختار شفاف هزینه درمقایسه‌با دیگر صرافی‌ها از دیگر ویژگی‌های مهم این صرافی ارز دیجیتال است. کوینکس بدون سوءاستفاده از مسئله‌ی تحریم، ارز‌ها را با قیمت واقعی و در رنج جهانی می‌فروشد، نه بسیار گران‌تر از آن که بعضی دیگر از صرافی‌های سودجو انجام می‌دهند. این امر برای کسانی که قصد خرید‌و‌فروش ارز خود را دارند، مطمئنا بسیار مهم و ارزشمند است.

راحت و کاربردی بودن پلتفرم کوینکس

منظور از راحت و کاربردی بودن این پلتفرم، استفاده‌ی آسان از آن است که بدون نیاز به یادگیری خاصی می‌تواند شما را سریع وارد این عرصه کند. همچنین به‌دلیل سرعت درخورتوجه آن، هزاران تراکنش را در ثانیه می‌تواند پردازش کند؛ پس دیگر نگران در صف‌ماندن پردازش‌های خود نباشید. از دیگر ویژگی‌های کاربردی‌بودن پلتفرم این صرافی ارز دیجیتال، رابط کاربری ساده‌ی آن است که امکان فهم آسان و استفاده‌ی صحیح از آن را به شما می‌دهد.

با استفاده از این پلتفرم قادر خواهید بود که تراکنش‌های مختلفی را در عین امنیت درخورتوجه انجام دهید؛ زیرا صرافی ارز دیجیتال کوینکس امکان استفاده از چهار کیف‌پول مجزا و مطمئن را برایتان فراهم می‌کند. از دیگر عواملی که ما را برای استفاده از این پلتفرم راحت‌تر می‌کند، وجود تعداد زیادی از ارز‌های دیجیتال مختلف کشور‌ها است که کار ما را برای مبادله سریع و آسان‌تر می‌کند.

ویژگی آخر که گفتنش خالی از لطف نیست، امکان استفاده از این پلتفرم روی تلفن‌همراه است. خبر خوشحال‌کننده‌ی دیگر امکان ‌استفاده از آن در سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون است که کار ما را هنگام دردسترس‌نبودن لپ‌تاپ هم آسان می‌کند. همان‌طور‌که خواندید، انتخاب صرافی ارز دیجیتال با همه‌ی نکات گفته‌شده کار بسیار مشکلی است؛ بنابراین، به تفکر و انتخاب عاقلانه نیاز داریم. با انتخاب صرافی ارز دیجیتال کوینکس، از همه نظر آسوده باشید!

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر