نسخه فیس لیفت ون محبوب رنو معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یک‌ سال پیش رنو نسخه‌ی فیس‌لیفت ون محبوب ترافیک (Trafic) را رونمایی کرد و ماه آوریل مشخص شد که رنو در حال تولید نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی ترافیک است. در ابتدا تصور می‌شد که خودروساز فرانسوی قصد دارد نسل جدید این ون را راهی بازار کند؛ بااین‌حال، مدتی بعد رنو این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که قصد دارد نسخه‌ی به‌روزرسانی جدیدی عرضه کند. حالا با گذشت چند ماه، نسخه‌ی فیس‌لیفت جدید رنو ترافیک در پیکربندی‌های Combi و SpaceClass برای علاقه‌مندان رونمایی شده است.

نمای جلو ون رنو ترافیک / renault trafic خاکستری رنگ در کنار ساختمان

نسخه‌ی فیس‌لیفت رنو ترافیک به‌لطف طراحی جدید بخش جلویی که آن را با تعدادی از مدل‌های جدید این برند مطابقت می‌دهد، هم‌اکنون از جلوپنجره‌ی ‌جدید بازطراحی‌شده درکنار چراغ‌های جلوی شیک با طرح C بهره می‌برد. همچنین، رنگ جدید قرمز Rouge Carmin برای بدنه به‌همراه ۶ طرح رنگ دیگر موجود است و به رینگ‌های ۱۷ اینچی با طرح لوزی در مدل اسپیس‌کلاس و آینه‌های بیرونی تاشو برقی می‌پیوندد.

پنل داشبورد کاملا جدید است؛ اگرچه کسانی که با نسل کنونی رنو ترافیک آشنایی دارند، احساس می‌کنند تغییر خاصی وجود ندارد. این ون هنوز از طرح دولایه و نمایشگر لمسی ۸ اینچی سیستم سرگرمی و اطلاعاتی در وسط داشبورد سازگار با اپل کارپلی و اندروید اتو، پد شارژ بی‌سیم، دکمه‌های فیزیکی سیستم تهویه مطبوع، فرمان چندمنظوره و سه‌پره‌ی جدید بهره می‌برد. مشتریان فضای ذخیره‌سازی زیادی شامل ۸۶ لیتر در داخل کابین و حداکثر ۱،۸۰۰ لیتر در بخش عقب برای قرار‌دادن اشیای کوچک پیدا می‌کنند و صندلی برای نشستن حداکثر ۹ مسافر وجود دارد.

مدل‌های Combi و SpaceClass رنو ترافیک ۲۰۲۱ به جدیدترین نسل سیستم‌های دستیار رانندگی این شرکت مجهز شده‌اند. این سیستم‌ها شامل ترمز اضطراری فعال در مسیرهای بین‌شهری، هشدار خروج از خط حرکت، هشدار نقطه‌ی کور دید راننده، کروزکنترل تطبیقی ​​و کیسه‌هوای جدید جلو است که دو سرنشین را پوشش می‌دهد.

در ادامه بخوانید:

نیروی خودرو را پیشرانه‌ی دیزلی دولیتری dCi با سه سطح قدرت ۱۰۸ و ۱۴۸ و ۱۶۸ اسب‌بخار مجهز به فناوری استاپ‌استارت تأمین می‌کند. دو سطح اول به‌صورت استاندارد با جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی ارائه می‌‌شوند؛ اما جعبه‌دنده‌ی خودکار ۶ سرعته‌ی دوکلاچه در مدل‌های مجهز به پیشرانه‌ی قدرتمندتر برای خریداران موجود است.

نمای داخل کابین ون رنو ترافیک / renault trafic

رنو اوایل سال آینده جزئیات بیشتری از پیکربندی‌های Combi و SpaceClass ترافیک منتشر خواهد کرد و این ون تا ماه مارس راهی بازار خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر