قرارگیری شارژر ۲۰ واتی USB-C جدید اپل در برخی از جعبه‌های آیپد پرو

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گزارش‌های جدید از قرارگرفتن آداپتورهای ۲۰ وات USB-C اپل در جعبه‌های آیپد پرو خبر می‌دهد. ماه گذشته، شرکت‌ سازنده درکنار رونمایی گوشی‌های جدید آیفون ۱۲، اولین‌بار شارژرهای ۲۰ وات USB-C را معرفی کرد. درواقع، این شارژرها جایگزین شارژرهای ۱۸ واتی USB-C هستند.

اپل امسال برای کاهش زباله‌های الکترونیکی، شارژر و هدفون را از جعبه‌ی آیفون ۱۲ خارج کرده است؛ اما روز گذشته، کاربران ردیت در این وب‌سایت نوشتند در جعبه‌ی تبلت‌های آیپد پرو که به‌تازگی خریده‌اند، به‌جای شارژر ۱۸ واتی، شارژر ۲۰ واتی قرار داده شده است؛ درحالی‌که حین سفارش، در مشخصات این محصولات در وب‌سایت اپل به شارژر ۱۸ واتی اشاره شده بود. این نشان می‌دهد شرکت کوپرتینویی قصد دارد تاحدممکن شارژرهای ۱۲ واتی USB-C را برای محصولات بیشتری توسعه دهد.

در ادامه بخوانید:

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ از فناوری مگ‌سیف پشتیبانی ‌می‌کنند و درصورت استفاده از شارژر ۲۰ وات USB-C، این گوشی‌ها با ظرفیت ۱۵ وات شارژ می‌شوند. ناگفته نماند شارژرهای ۱۸ واتی ظرفیت شارژ ۱۳ وات ارائه می‌دهند. حال ازآنجاکه شارژرهای ۲۰ وات USB-C در جعبه‌های آیفون ۱۲ حضور ندارند، این شرکت از روش‌های دیگری برای توسعه‌ی این شارژر اقدام می‌کند.

همچنین، دلیل دیگر فروش آیپد پرو همراه ‌با شارژر ۲۰ واتی، می‌تواند به توقف تولید شارژرهای ۱۸ واتی USB-C مربوط باشد.

جالب است که همچنان مشخصات محصولات آیپد پرو در فروشگاه آنلاین اپل به شارژر ۱۸ واتی اشاره می‌کند که دلیل آن تولید برخی از این دستگاه‌ها پیش از معرفی شارژر ۲۰ واتی است. پس، برخی از این تبلت‌ها ممکن است با شارژرهای قدیمی دردسترس خریداران قرار گیرند.  

ساعت ۲۱:۳۰ امشب رویداد One More Thing اپل برگزار می‌شود و تک تایمز به‌طور زنده این رویداد را پوشش می‌دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر