نوکیا ایربادز لایت ۱۷ آذر در چین عرضه خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

طبق پوسترهای منتشرشده در وب‌سایت ویبو (Weibo)، شعبه چینی نوکیا برای دوشنبه ۷ دسامبر یک رویداد عرضه برای هدفون بی‌سیم BH-405 TWS درنظر گرفته است. می‌دانیم که این نام آشنا به‌نظر نمی‌رسد اما درواقع همان نوکیا ایربادز لایت (Earbuds Lite) است. دلیل این که این محصول با نام جهانی آن در چین عرضه نمی‌شود هنوز معلوم نیست.این هدفون‌ها در ماه سپتامبر در کنار گوشی‌های نوکیا ۲٫۴ و ۳٫۴، و به عنوان نسخه مقرون به صرفه‌تر پاور ایربادز ۲۰۱۹ معرفی شدند. همانطور که در پوستر بالا دیده می‌شود، این هدفون در سه رنگ عرضه خواهد شد.

هر هدفون نوکیا BH-405 دارای یک درایور گرافن ۶ میلی‌متری است. این هدفون‌ها از طریق بلوتوث ۵٫۰ به یکدیگر متصل می‌شوند و همراه با کیس، وزن آنها ۴۸٫۴ گرم است. همچنین دارای گواهی IPX7 هستند که تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب دوام می‌آورند.

نوکیا BH-405 با یک بار شارژ حداکثر ۵ ساعت دوام خواهد آورد، اما همراه با کیس آن، ۳۰ ساعت باتری اضافی خواهید داشت. این هدفون‌ها نسخه مقرون به صرفه مدل پایه خود هستند، بنابراین از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نخواهند کرد و برای شارژ، پورت USB C در اختیار کاربران قرار دارد.

این ایربادز از کنترلهای لمسی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید برای کنترل پخش موزیک‌، پاسخگویی و رد تماس‌ها یا تعامل با دستیار گوشی‌هوشمند خود از آنها استفاده کنید. همچنین ایربادز نوکیا دارای قیمت ۶۰ یورویی است ما انتظار داریم در چین با قیمت کمتری به فروش برسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر