رنگ‌های جدید ریلمی Q2 پرو در چین معرفی شدند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در ماه اکتبر، شرکت ریلمی (Realme) سری تلفن‌های هوشمند ریلمی Q2 را در چین معرفی کرد. همان‌طور که از نام این گوشی مشخص است، ریلمی Q2 پرو قدرتمندترین دستگاه این سری است. این گوشی در دو رنگ گرادینت رنگین‌کمان (Rainbow Gradient) و خاکستری روشن (Light Tide Gray) به بازار عرضه شده بود. امروز، این شرکت از اضافه شدن دو نوع رنگ جدید برای Q2 پرو خبر داد.

همان‌طور که در پوستر این خبر دیده می‌شود، ریلمی Q2 پرو ۵G از شنبه ۲۲ آذر (۱۲ دسامبر) در دو رنگ جدید مانند سفید فانتزی (Fantasy White) و آبی فانتزی (Fantasy Blue) در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین تائید کرد که ازاین‌پس، نسخه دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به ریلمی Q2 پرو با قیمت کمتر ۱۴۹۹ یوان معادل حدود ۲۲۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی در زمان معرفی ۱۵۹۹ یوان معادل حدود ۲۴۴ دلار ارزش داشت.

مشخصات فنی ریلمی Q2 پرو ۵G

ریلمی Q2 پرو از یک صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی S-AMOLED استفاده می‌کند که دارای رزولوشن فول HD پلاس با ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۲۰:۹ است. صفحه‌نمایش با حسگر اثرانگشت یکپارچه شده است. سیستم‌عامل اندروید ۱۰ مبتنی بر رابط کاربری ریلمی یعنی Realme UI از قبل روی تلفن هوشمند نصب شده است.

گوشی هوشمند ریلمی Q2 پرو از تراشه دیمنسیتی (Dimensity) 800U مدیاتک به همراه ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی در چین در گزینه‌های ذخیره‌سازی مانند ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت در دسترس است. این تلفن فاقد شیار کارت حافظه مایکرو SD است.

Q2 پرو توسط یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی می‌شود که از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای یک دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی است و ماژول دوربین پشتی آن شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور الترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق میدان ۲ مگاپیکسلی است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر