حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی لنوو K12 پرو مجهز به اسنپدراگون 662 در Geekbench ظاهر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اخیرا گوشی لنوو K12 پرو مجهز به اسنپدراگون 662 در سایت Geekbench ظاهر شده است و شایعاتی درباره برخی از ویژگی‌های آن وجود دارد که در ادامه ذکر شده است.  

شرکت لنوو قصد دارد از گوشی هوشمند لنوو  K12 خود در تاریخ 9 دسامبر (19 آذر) در چین رونمایی کند. حدس زده می شود که این شرکت از چندین گوشی با مارک لنوو در این مراسم رونمایی کند.  گزارش‌های اخیر نشان داده است که گوشی‌های جدید لمون نسخه‌های تغییر یافته گوشی‌های سری Moto G و E خواهد بود که اخیراً در بازارهای خارج از چین معرفی شده اند. امروز، یکی از گوشی‌های مدل لمون با شماره مدل XT2091-7 در پلتفرم Geekbench  ظاهر شده است.

اخیراً چند ویژگی و تصویر گوشی XT2091-7 در TENAA منتشر شده است که نشان می دهد این گوشی می تواند نسخه تغییر یافته جدیدی از Moto G9 Power باشد. حدس زده می شود که این دستگاه با نام لنوو K12  پرو (یا لنوو لمون K12 پرو)  در چین به بازار عرضه شود. این گوشی قبلا در پلتفرم صدور گواهینامه FCC دیده شده است و الان در Geekbench به چیپست اسنپدراگون 662 و رم 4 گیگابایتی آن اشاره شده است.

گوشی XT2091-7  از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی می کند و در آزمایشات تک هسته‌ای امتیاز 1520 و در آزمون چند هسته‌ای امتیاز 5674 را به دست آورده است. گزارش‌های قبلی نشان می داد که این گوشی یک ماژول دوربین مربع شکل، یک سنسور اثر انگشت در قاب پشتی و یک صفحه نمایشگر حفره دار خواهد داشت.

مشخصات لنوو  K12 پرو

پیش بینی می شود که لنوو K12  پرو با مشخصاتی مانند صفحه نمایشگر 6.8 اینچی IPS LCD  با کیفیت HD ، باتری 6000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، سیستم دوربین سه گانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی  و یک سنسور تشخیص دهند عمق 2 مگاپیکسلی به بازار عرضه شود.

گزارش‌های اخیر نشان می دهد که  Moto G9 Play می تواند با عنوان جدید لنوو K12 درچین دوباره رونمایی شود. همچنین انتظار می رودMoto E7  پلاس به عنوان یک گوشی تغییر یافته از سری لمون وارد بازار شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر