احتمالاً قاب محافظ Mi 11 پرو طراحی دوربین آن را فاش کرده است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سری پرچمدار و رو به عرضه Mi 11 در چند روز گذشته مدام در صدر اخبار قرار گرفته و حال در آخرین خبر‌، قاب محافظ این گوشی فاش شده است.

با اینکه این قاب تحت نام و مخصوص Mi 11 پرو فاش شده، اما باید توجه داشته باشیم که فعلاً هیچ چیزی از سوی شیائومی به تایید نرسیده است. بنابراین پیش از خواندن ادامه خبر باید متوجه باشید که این تصاویر شاید کاملاً جعلی و توسط طرفداران طراحی شده باشند.

تصاویر مذکور این‌طور نشان می‌دهند که آخرین پرچمدار این شرکت چینی به استفاده از دوربین چهارگانه خواهد پرداخت و شیائومی تصمیم گرفته است در جدیدترین ساخته خود، دوربین‌ها را به صورت جدولی افقی در پشت گوشی جا دهد.

پیش از این هم فاش شده بود این گوشی ممکن است که از یک نمایشگر با رزولوشن ۲K و همچنین روزنه دوربین برای جای‌دادن دوربین سلفی بهره ببرد. همچنین انتظار می‌رود که نرخ تازه‌سازی نمایشگر این گوشی ۱۲۰ هرتز باشد.

جدا از تمام این شایعات، شیائومی قبلاً‌ تایید کرده است که دستگاه مورد بحث، مجهز به پردازنده تازه معرفی شده کوالکام اسنپ‌دراگون ۸۸۸ خواهد بود. افزون بر این گزارش شده که احتمال دارد شاهد استفاده از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز باشیم که این شرکت اوایل امسال آن را رونمایی کرد.

با وجود اینکه شیائومی هنوز تاریخ عرضه گوشی Mi 11 پرو را اعلام نکرده، اما برخی گزارش‌های اخیر فاش کرده‌اند که ممکن است پرچمدار یادشده به زودی در ماه جاری میلادی عرضه شود. اگر این گزارش‌ها واقعیت داشته باشند، ما می‌توانیم توقع داشته باشیم که شیائومی در روزهای آتی، تاریخ عرضه پرچمدار جدید خود را اعلام کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر