سری ردمی نوت ۹ تنها در ۱۳ روز بیش از یک میلیون واحد فروخته است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

عصر روز پنج‌شنبه ۶ آذر (۲۶ نوامبر)، ردمی کنفرانس معرفی محصول جدید خود را در پکن برگزار کرد و سری گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۹ را رسماً عرضه کرد. این سری شامل ردمی نوت ۹ ۴G، ردمی نوت ۹ ۵G و ردمی نوت ۹ پرو است.

امروز ردمی رسماً اعلام کرد که سری ردمی نوت ۹ به مدت ۱۳ روز در بازار حضور دارد و مجموع فروش این سری بیش از یک میلیون واحد بوده است. این ارقام به همه مدل‌ها اشاره دارد.

ردمی نوت 9

ویژگی‌های ردمی نوت ۹ پرو

ردمی نوت ۹ پرو از طرح قوس‌دار چهاربعدی خمیده و صفحه‌نمایش LCD استفاده می‌کند و از نرخ تازه‌سازی متغیر ۱۲۰ هرتز و سرعت نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

ازنظر ویژگی سخت‌افزاری، ردمی نوت ۹ پرو اولین تلفن هوشمند داخلی مجهز به سیستم خنک‌کننده مایع مخصوص بازی و اسنپدراگون ۷۵۰G است. همچنین با بلندگوی دوگانه فوق‌العاده خطی، پشتیبانی از گواهینامه IP53 و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و همچنین رابط USB-C ارائه می‌شود.

ازنظر دوربین، این گوشی از اولین سنسور ۱۰۰ مگاپیکسلی HM2 نسل سوم جهان استفاده می‌کند. همچنین، این دوربین CMOS از فناوری Remosaic در سطح سخت‌افزاری برای عکاسی سریع پشتیبانی می‌کند. این دوربین دارای فناوری همجوشی پیکسل «۹ در ۱»، فناوری ISO بومی دوگانه و الگوریتم هوش مصنوعی AI Super Night View 2.0 است.

ازنظر قیمت، ردمی نوت ۹ پرو با قیمتی معادل ۱۵۹۹ یوان چین (۲۴۵ دلار) برای نسخه ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، یوان چین ۱۷۹۹ (۲۷۵ دلار) برای نسخه ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و یوان چین ۱۹۹۹ (۳۰۶ دلار) برای نسخه ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه شده است.

ویژگی‌های ردمی نوت ۹

ردمی نوت ۹ از پردازنده دیمنسیتی ۸۰۰U 5G بهره می‌برد. این اولین گوشی است که از حافظه UFS2.2 استفاده می‌کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری نیز در آن تعبیه شده است. این مدل همچنین از حالت آماده‌به‌کار ۵G دوگانه پشتیبانی می‌کند و همراه با بلندگوهای استریو دوگانه، یک موتور خطی و یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری ارائه می‌شود. مانند بسیاری دیگر از مدل‌های ردمی، این گوشی نیز از کنترل از راه دور مادون‌قرمز پشتیبانی می‌کند. دوربین عقب دارای سه سنسور است که رزولوشن اصلی آن ۴۸MP است.

در مورد قیمت آن، گوشی هوشمند ردمی نوت ۹ ۵G با قیمت ۱۲۹۹ یوان چین (۱۹۹ دلار) برای نسخه ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت، ۱۴۹۹ یوان چین (۲۲۹ دلار) برای نسخه ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۱۶۹۹ یوان چین (۲۶۰ دلار) برای نسخه ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر