آمازون عکس‌های موتو جی استایلس را منتشر کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یک ماه پس از افشای مشخصات کامل موتو جی استایلس ۲۰۲۱ (Moto G Stylus)، آمازون عکس‌های کامل این گوشی هوشمند را منتشر کرده است. این دستگاه از یک صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی با رزولوشن +FHD اینچی برخوردار است و طبق عکس‌های فاش‌شده، همانند موتورولا G9 پلاس حفره پانج دارد. 

موتورولا جی استایلس همراه با قلم و دوربین چهارگانه منتشر خواهد شد که به‌نظر می‌رسد مورد دوم در موتو G9 پلاس نیز قرار دارد، اما مشخصات منتشرشده نشان می‌دهد موتو جی استایل ۲۰۲۱ دارای سخت‌افزار قوی‌تری خواهد بود. گفته می‌شود که موتو جی استایلس از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد، و در کنار آن یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی، یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی و فلش LED نیز خواهد داشت. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز بخشی از این گوشی است.

دکمه‌ تنظیم صدا و دکمه پاور ادغام‌شده با حسگر اثر انگشت در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند. در پایین گوشی نیز جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری ،پورت ۲٫۰ USB Type-C، میکروفون، بلندگو و محفظه قلم دیده می‌شود. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک فرستنده مادون‌قرمز (IR blaster) است که به شما کمک می‌کند از تلفن خود به عنوان ریموت کنترل استفاده کنید.

درمورد مشخصات سخت‌افزاری گوشی، انتظار چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۲، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم را داریم. همچنین آمازون باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری با شارژ ۱۰ واتی، بلوتوث ۵٫۰، اندروید ۱۰ و اسلات microSD را تایید کرده است.

انتظار می‌رود که موتو جی استایلس ۲۰۲۱ در سه ماه آینده با دو رنگ مشکی و سفید وارد بازار شود. هنوز خبری از قیمت رسمی این گوشی نیست اما آمازون این گوشی را به قیمت ۳۴۱ دلار برای فروش گذاشته است که نباید آن را به عنوان قیمت رسمی در نظر گرفت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر