حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

Asus ROG Phone 3 بهترین تلفن بازی و LG Wing 5G پیشگام سال 2020

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به گزارش وب‌سایت gsmarena، گوشی Asus ROG Phone 3 توانست بهترین تلفن بازی و LG Wing 5G نیز بهترین پیشگام در بین رقبای خود در سال 2020 شوند.

هفته گذشته یک رای گیری برای تعیین بهترین تلفن های سال 2020 در هفت دسته مختلف در وب‌سایت gsmarena برگزار شد. در حالی که در این هفته  همچنان پنج دسته به رقابت در فینال ادامه می‌دهند، برنده دو دسته کاملا مشخص شده‌اند.

یکی از این برنده‌ها Asus ROG Phone 3 ZS661KS بود که توانست با کسب ۷۵٪ آرا در دسته بهترین تلفن بازی توانست رقبای خود را کنار بزند.

 Asus ROG Phone 3 بهترین تلفن بازی و LG Wing 5G بهترین پیشگام سال 2020

ایسوس که موفق به ایجاد یک برند موفق در زمینه  بازی شده است؛ محصولاتی مانند رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند اندرویدی را تولید می‌کند. در مقام سوم هم Lenovo Legion Duel که توسط یک برند بازی رایانه‌ای پشتیبانی می‌شود قرار گرفت و در نهایت این  Black Shark 3 Pro بود که وفاداران برند شیائومی را پشت سر خود گذاشت و توانست رتبه دوم این لیست را به خود اختصاص دهد.

 

LG Wing 5G نیز در گروه خود به عنوان گوشی پیش‌رو گوی رقابت را از سایر رقبای خود دزدیده است و با کمی کمتر از دو سوم آرا بهترین تلفن پیش‌گام سال 2020 است.

Asus ROG Phone 3 بهترین تلفن بازی و LG Wing 5G بهترین پیشگام سال 2020

LG که به عنوان یک شرکت تکنولوژی سابقه طولانی در نوآوری دارد، امسال، به گفته رای دهندگان این وب‌سایت، توانست در پیشگامی از گوشی  جدید مایکروسافت dual screen Surface پیش بگیرد.

در مورد دسته‌های باقیمانده رای‌گیری، همچنان گوشی‌های همراه در ۵ دسته در حال رقابت هستند که نتایج آن را بعد‌تر با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر