ماشین چمن زنی منصوری معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بسیاری از شرکت‌های خودروساز دنیا، در صنایع مختلف موفقیت تجاری دارند. مثلا انواع مبلمان خانگی و اداری با برند رولزرویس تولید می‌شود. این شرایط برای منصوری نیز وجود دارد و می‌توان صندلی مدیریتی یا میز تحریر فیبر کربن ساخت منصوری را در بازار وسایل لوکس و کلکسیونی مشاهده کرد.

برند جردن (زیرمجموعه Nike) یکی از مشهورترین تولیدکنندگان کفش‌های ورزشی در سبک اسنیکر است. مدل ایر جردن XI همچنان یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت سازنده محسوب می‌شود و محبوبیت بالایی در بازار آمریکا دارد. احتمالا به همین دلیل، شرکت منصوری تصمیم گرفته است یک ماشین چمن‌زنی با الهام از کفش مدل Air Jordan XI بسازد.

هنوز جزئیات بیشتری از دلیل ساخت ماشین چمن زنی منصوری منتشر نشده است. این محصول علاوه ‌بر نشان تجاری کفش جردن، نشانه‌هایی از برند فروشگاه پوشاک ورزشی BSTN روی بدنه دارد. صندلی‌های اسپرت و ادوات فیبر کربن هم در ماشین چمن‌زنی منصوری وجود دارند که حس یک خودروی لوکس را به راننده منتقل خواهند کرد.

در وب‌سایت شرکت منصوری، توضیح کاملی راجع به ماشین چمن زنی BSTN GT XI وجود ندارد. این مدل، احتمالا یک محصول تجاری نیست و صرفا با اهداف تبلیغاتی برای برندهای جردن و BSTN ساخته شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر