تاریخ رونمایی از گوشی شیائومی می 11 مشخص شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مدیرعامل شیائومی، لی جون، در ابتدای ماه فاش کرد که گوشی می 11 این شرکت اولین در جهان خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند. اکنون نیز تاریخ رونمایی از این گوشی مشخص شده است. منابع اطلاعاتی فاش کرده‌اند که گوشی شیائومی می 11 روز 29 سپتامبر معرفی خواهد شد. البته مشخص نیست که این رونمایی مختص عرضه برای بازار چین است یا بازار بین‌المللی.

گزارش‌هایی هم منتشر شده بود مبنی‌بر این‌که گوشی فوراً بعد از معرفی برای فروش در سایت قرار خواهد گرفت. درحالی که این اخبار احتمالاً درست است، اما ممکن است شیائومی تاریخ رونمایی از این گوشی را عوض کند. در هرصورت، شیائومی می 11 اولین گوشی جهان خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند.

شیائومی می 11

همچنین اخبار منتشرشده نشان می‌دهد که این گوشی دارای نمایشگری خمیده و دارای یک سوراخ سلفی در بالا سمت چپ نمایشگر است. طراحی نسبت به نسل گذشته کمی دچار تغییر شده و به‌جای چهار دوربین در پنل پشتی مانند می 10 نسخه 5G، اکنون می 11 دارای سه دوربین در پنل پشتی است. یکی دوربین 108 مگاپیکسلی اصلی، دیگری دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و آخری دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نرخ نوسازی 120 هرتز بر ثانیه تصویر، ظرفیت 4780 میلی‌آمپری باتری، پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی، اندروید 11 و نسخه جدید 12.5 رابط کاربری MIUI اشاره کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر