ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وزارت صمت ۹ اسفند هر سال، مراسم روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را با ارزیابی شرکت‌های مختلف در زمینه‌ی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می‌کند. امسال نیز نوزدهمین دوره‌ی این ارزیابی، مربوط به سال ۱۳۹۸، به‌دلیل شرایط کرونا، با تأخیر و بدون همایش حضوری برگزار و ایرانسل موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد.

ایرانسل برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شد. ایرانسل به‌عنوان اولین اپراتور دیجیتال ایران، تنها اپراتور تلفن‌همراه است که امسال موفق به دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده است.

مدیرعامل ایرانسل در مراسم روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مدیرعامل این شرکت در مراسم امروز اظهار کرد که رشد مصرف دیتا در شبکه ایرانسل، امسال تقریبا ۸۵ درصد افزایش یافت؛ این در حالی است که روند طبیعی رشد مصرف حدود ۳۵ درصد است. بر همین اساس، کار نسبتا سنگینی برای توسعه‌ی ظرفیت شبکه انجام شد و وزارت صمت نیز به توسعه‌ی تجهیزات، ثبت سفارش، امور گمرکی و… کمک کرد. بیژن عباسی‌آرند افزود: «با رشد چشمگیر تقاضا برای مصرف دیتا، ایرانسل در توسعه‌ی شبکه، اقدامات قابل توجهی انجام داده که ازجمله‌ی آن‌ها  می‌توان به احداث جاده برای نصب سایت نسل چهار در مناطق صعب‌العبور کوهستانی اشاره کرد.»

به‌گفته‌ی مدیرعامل ایرانسل، وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات هم‌اکنون در قالب طرح USO نزدیک به ۹۰ درصد روستاها با جمعیت بالای ۲۰ خانوار را تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار داده است. همچنین در روستاهایی که ایرانسل حضور یافته و شبکه ایجاد کرده، از طریق رومینگ ملی، دسترسی مشترکان سایر اپراتورها به شبکه نیز فراهم شده؛ سایر اپراتورها هم متقابلاً این اقدام را انجام داده‌اند که باعث افزایش سطح پوشش شبکه شده است.

محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل در این مراسم با اشاره به دورکاری کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل از روزهای نخست اعلام شیوع کرونا در ایران اعلام کرد که این دوره، سخت‌ترین دوره‌ی زندگی کاری بخش ارتباط با مشتریان ایرانسل بود؛ زیرا دغدغه‌ی اصلی آن‌ها حفظ کیفیت در پاسخگویی به مشترکان بوده و هدف اصلی، نه فقط پاسخگویی، که رضایتمندی نهایی و حل مشکل است.

ایرانسل پیش از این، لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را نیز از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرده بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر