عرضه ارزان‌ترین کارت SD یک ترابایتی به بازار

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
کارت حافظه جدید یک ترابایتی Silicon Power  با قیمت 169.99 دلاری خود در آمازون و با پشت سر گذاشتن Sandisk 1TB Ultra رکورد جدیدی را در زمینه ارزان‌ترین کارت حافظه را تا به امروز از آن خود کرده است.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  techradar، تولید کننده کارت حافظه Silicon Power 1TB Superior MicroSDXC card برای جذاب مشتری بیشتر علاوه بر پایین آوردن قیمت یک شارژر همراه 20 هزار میلی آمپر ساعتی به ارزش 40 دلار نیز به همراه آن هدیه‌می دهد.
 
جدیدترین کارت ظرفیت بالای کمپانی Silicon Power بخشی از محصولات برتر خانواده "Superior" آن است. این کارت حافظه با 5 سال ضمانت و مشخصاتی نظیر کلاس سرعت UHS 3 و کلاس سرعت ویدیو 30 به بازار عرضه می‌شود. تولید کننده مدعی شده است که سرعت خواندن و نوشتن این کارت حافظه به ترتیب 100 و 80 مگابایت بر ثانیه است و همین امر موجب می‌شود که برای ضبط محتوای 4K مناسب باشد.
 
 
 
البته باید به یاد داشته باشید که در صورت نیاز به بهبود سرعت این کارت حافظه شاید مجبور باشید فرمت آن را به exFAT تغییر بدهید. علاوه بر این همان طور که انتظار می‌رود گفته می‌شود که این کارت در برابر رطوبت، ضربه، دما و اشعه اکس نیز مقاوم است.
 
جالب است بدانید که سیلیکون پاور زمانی این کارت حافظه قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه را عرضه کرده است که کمپانی‌های رقیب دیگری نظیر سامسونگ و کینگستون هنوز کارت حافظه‌ای با ظرفیت 1 ترابایت به بازارعرضه نکرده اند و سیلیکون پاور در این زمینه یکه تاز است.
 
البته این کمپانی تایوانی هنوز مشخص نکرده است که کارت حافظه 1 ترابایتی برای برند Superior Pro که با خط تولید محصولات Sandisk Extreme برابر است نیز عرضه خواهد شد یا خیر.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر