اولین تصویر رسمی از گلکسی S21 منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کمتر از یک ماه تا معرفی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 فاصله داریم و اخیراً تصویر رسمی‌ای از پرچمدار سامسونگ به بیرون درز کرده است. ظاهر گوشی در این تصویر شباهت بسیاری به رندرهای لو رفته دارد و احتمال این که سایر اطلاعات فاش‌شده نیز صحت داشته باشند بالاتر رفته است.

همانطور که انتظار می‌رفت، گلکسی S21 از یک صفحه‌نمایش تخت با حفره پانچ مرکزی برای دوربین سلفی برخوردار است. حاشیه‌های دور نمایشگر بسیار کم و تقریباً یکنواخت هستند. والپیپر برجسته آن نیز جالب به نظر می‌رسد و سامسونگ از تصاویر پس‌زمینه‌ای که سال گذشته استفاده می‌کرد فاصله گرفته است. همچنین به‌نظر می‌رسد دکمه تنظیم صدا و پاور در سمت راست گوشی قرار دارد.

گلکسی S21 و S21 پلاس شامل دو دوربین اصلی و فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 3 برابری خواهند بود. اما سامسونگ برای دوربین S21 الترا برنامه دیگری دارد و احتمالاً دوربین آن بزرگنمایی 10 برابری خواهد داشت.

این سری پرچمدار با 5G سازگار خواهد بود و S21 الترا از قلم S-Pen سامسونگ پشتیبانی خواهد کرد. اما لازم به ذکر است که این قلم به‌طور جداگانه و به عنوان یکی از لوازم جانبی گوشی فروخته خواهد شد.

گلکسی S21 با صفحه‌نمایش6.2 اینچی در رنگ‌های بنفش، خاکستری، سفید و صورتی عرضه خواهد شد و S21 پلاس 6.7 اینچی نیز در رنگ‌های بنفش، نقره‌ای و مشکی ارائه می‌شود. اما گلکسی S21 الترا تنها در دو رنگ مشکی و نقره‌ای موجود خواهد بود. هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز پرو نیز در کنار گلکسی S21 در سال 2021 عرضه خواهند شد.

هیچ عکس رسمی‌ای از قسمت پشتی گلکسی S21 وجود ندارد، اما براساس رندرهای گدشته، پرچمدار کره‌ای از دوربین سه‌گانه با طراحی جدید بهره می‌برد. انتظار می‌رود سه پرچمدار سامسونگ، از جمله گلکسی S21 و گلکسی S21 الترا در تاریخ 14 ژانویه به بازار عرضه شوند. این گوشی‌های هوشمند از دو سری پردازنده استفاده خواهند کرد، اسنپدراگون 888 که اخیراً توسط کوالکام معرفی شده است و اگزینوس 2100 که در آینده توسط سامسونگ ارائه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر