تصاویر جدید گلکسی S21 رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پس از انتشار شایعات و تصاویر مختلف از پرچمدار آینده سامسونگ، سری کاملی از رندرهای با کیفیت گلکسی S21 به بیرون درز کرده است که گلکسی S21 را در 4 رنگ مختلف، و گلکسی S21 پلاس مشکی رنگ را از زوایای گوناگون نشان می‌دهند.

طبق اطلاعات قبلی، گلکسی S21 و S21 پلاس طراحی تقریباً مشابهی دارند و از صفحه‌نمایش مسطح Infinity-O و دوربین‌های عقب سه‌گانه بهره می‌برند. انتظار می‌رود که قاب پشتی گلکسی S21، مشابه گلکسی نوت 20 از جنس پلاستیک باشد و در چهار رنگ سفید، صورتی، بنفش و مشکی عرضه شود. در طرف دیگر، شایعه شده است که گلکسی S21 پلاس دارای قاب پشتی شیشه‌ای خواهد بود و در کنار رنگ مشکی که در رندرهای فاش‌شده آن دیده می‌شود، در دو رنگ نقره‌ای و بنفش نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تنها گوشی سری گلکسی S21 که با صفحه‌نمایش خمیده عرضه خواهد شد، گلکسی S21 الترا است. جدا از صفحه‌نمایش خمیده و دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، این گوشی از پشتیبانی قلم S Pen نیز برخوردار است. هر سه مدل سری گلکسی S21 در ایالات‌متحده با پردازنده اسنپدراگون 888 عرضه خواهند شد. درحالی که نسخه بین‌المللی آن‌ها توسط چیپ‌ست اگزینوس 2100 سامسونگ تامین می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر