صفحه پشتیبانی رسمی از گلکسی Buds Pro سامسونگ ارائه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ با ارائه صفحات پشتیبانی رسمی برای وب سایت های آلمانی و انگلستانی، از مشخصات ایربادهای جدید خود، یعنی گلکسی Buds Pro رونمایی کرده است.

کمپانی سامسونگ بالاخره از عرضه چیپست های اگزینوس جدید در ژانویه سال آینده خبر داد. انتظار می رفت که این غول کره ای از تراشه های پرچم دار Exynos 2100 پیش از سری گلکسی S21 رونمایی کند. به هر حال در کنار رویداد مقرر 14 ژانویه، این کمپانی به احتمال زیاد به معرفی نسل بعدی ایربادهای بی سیم واقعی (TWS) خود، به نام گلکسی Buds Pro می پردازد. تا کنون گزارش های بسیاری نسبت به این دستگاه های تو گوشی لو رفته، اما این بار خود کمپانی صفحات پشتیبانی رسمی برای ایربادهای TWS را باز کرده است.

سامسونگ دو صفحه پشتیبانی رسمی برای محصول را در وب سایت های آلمان و انگلستان باز کرده است. صفحات پشتیبانی، دستگاهی با شماره مدل SM-R1990 را نشان می دهند. اگر به یاد داشته باشید، یک ایرباد بلوتوثی با همین شماره مدل از سوی دفتر صدور گواهی نامه مخابرات اندونزی تحت برند Galaxy Buds Pro رونمایی شد. بنابراین می توان گفت که صفحات پشتیبانی منتشر شده برای آلمان و انگلستان در واقع بع ایربادهای بلوتوثی آینده تعلق دارند.

طراحی لو رفته از گلکسی Buds Pro

ایوان بلس قبلا در یک افشاگری 360 درجه نشان داد که گلکسی بادز پرو در دو رنگ یاسی و نقره ای فانتوم عرضه می شود. وی به تازگی نیز با انتشار یک ویدیوی رندر سه بعدی، از رنگ سوم، یعنی مشکی فانتوم برای ایرفون ها خبر داد. در این ویدیو، یک محفظه مدور با لوگوی سامسونگ و نوشته Sound by AKG نیز به چشم می خورد.

در جلوی این محفظه، یک سوراخ بسیار ریز وجود دارد که احتمالا به وجود لامپ LED اشاره می کند. در پشت این محفظه نیز پورت شارژ USB-C دیده می شود. ظاهرا درون محفظه نیز دارای لمپ کوچک LED است. ایربادها از یک طراحی دایره ای توگوشی برخوردار بوده و سری آن ها جنس سیلیکونی دارد. طراحی گلکسی بادز پرو جدید، کمی متفاوت با گلکسی بادز پلاس و بادز لایو است. ایربادهای جدید شامل یک میکروفون و روزنه مشبک در سطح خارجی و همچنین یک روزنه مشبک دیگر در قسمت داخلی می شوند.

ویژگی های مورد انتظار از گلکسی بادز پرو

با توجه به فهرست FCC می توان گفت که هر یک از ایربادها به یک باتری 58 میلی آمپر ساعتی مجهز هستند. البته ظرفیت این باتری تا حدی کمتر از باتری به کار رفته در ایربادهای بلوتوثی Galaxy Buds Live است. محفظه مدور نیز شامل یک باتری 472 میلی آمپر ساعتی می شود.

انتظار می رود که گلکسی Buds Pro حداقل قادر به پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، حالت شنیدن صدای پیرامون و شارژ بی سیم باشد. با این حال، اطلاعات مربوط به واحد درایور صوتی، کدک های صوتی سازگار و قیمت ایربادهای گلکسی بادز پرو هنوز از سوی کمپانی اعلام نشده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر