حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

حافظه داخلی و رنگ‌های گلکسی اس 21 افشا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
افشاگری‌های اخیر در رابطه با خط تولید جدید گلکسی اس 21 اطلاعات جدیدی را در رابطه با حافظه داخلی و گزینه‌های رنگی پرچم دار سری گلکسی اس که هر ساله در سه مدل جدید به بازار عرضه می‌شود، ارائه کرده اند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  gsmarena، گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که برخی از خرده فروش‌های آلمانی در حال حاضر جزئیاتی را در رابطه با پرچم دار جدید سری گلکسی اس نظیر میزان ظرفیت حافظه و نیز گزینه‌های رنگ مختلف آن دریافت کرده و آن را در اختیار منابع خبری قرار داده اند.
 
کوچکترین نسخه این سری که گلکسی اس 21 نام دارد با گزینه‌های حافظه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی در رنگ‌های خاکستری اسپرت، سفید، صورتی و بنفش به بازار عرضه خواهد شد.
 
 
 
در این میان گلکسی اس 21 پلاس که اندکی بزرگ‌تر از نسخه قبلی است و قابلیت‌های بیشتری نیز دارد با گزینه‌های حافظه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی در رنگ‌های نقره‌ای، سیاه، بنفش به دست مشتری نهایی‌ می‌رسد.
 
در نهایت گلکسی اس 21 الترا با سه گزینه حافظه داخلی به حجم‌های 128، 256 و 512 گیگابایت به بازار عرضه می‌شود و متاسفانه کاربران خریدار این همراه هوشمند مجبورند انتخاب‌های رنگ خود را به نسخه‌های نقره‌ای و سیاه این دستگاه محدود کنند.
 
علاوه بر این گزارش‌های به دست آمده نشان دهنده آن هستند که برترین مدل سری گلکسی اس 21 یعنی گلکسی اس 21 الترا از قلم اس انتخابی بهره مند می‌شود. البته جای این قلم مانند سری گلکسی نوت در داخل دستگاه تعبیه نشده است اما به جای آن در قاب سیلیکونی ویژه‌ای قرار خواهد گرفت.
 
تاریخ واقعی مراسم رونمایی از سری گلکسی اس 21 به احتمال بسیار زیاد در روز 14 ژانویه خواهد بود و احتمالا اولین سری فروش این همراه‌های هوشمند در ماه فوریه یا اوایل مارس اتفاق خواهد افتاد.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر