با کمک گوگل راحت‌تر لوازم آرایشی بخرید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوگل با همکاری مودی‌فیس و پرفکت کورپ، شرکت‌های فعال در حوزه‌ی توسعه‌ی تکنولوژی‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده برای لوازم آرایشی، ویژگی جدیدی معرفی کرده که به‌کمک آن می‌توان لوازم آرایشی را از خانه امتحان کرد. این ویژگی جدید باعث می‌شود کاربران به‌صورت آزمایشی بتوانند لوازم آرایشی خود را امتحان کنند و در زمانی‌که گسترش ویروس کرونا به خطری جدی تبدیل شده، در خانه بمانند.

مقاله‌ی مرتبط:

این ویژگی جدید به کاربران اجازه می‌دهد به محصولات لورئال، مک کازمتیک، بلک اوپال و شارلوت تیبری به‌صورت مجازی دسترسی داشته باشند. اگر داخل اپلیکیشن گوگل یا کروم بگویید «Mac’s Powder Kiss lipsticks»، تجربه‌ی جدید را به‌صورت واقعیت مجازی کسب می‌کنید.

واقعیت افزوده برای خرید لوازم آرایشی

همچنین، این امکان وجود دارد که تمام رُژلب‌ها و سایه‌های چشم این شرکت‌ها را روی رنگ پوست‌‌های مختلف یا حتی با دوربین روی صورت خودتان امتحان کنید.

خرید لوازم آرایش با ویژگی واقعیت مجازی گوگل

شرکت مودی‌فیس این تکنولوژی را بسیار توسعه داده و دیگر آن چیزی نیست که چند سال پیش اولین‌بار نشان داده بود. گوگل برای تکمیل این ویژگی جدید پیشنهاد‌های اشخاص معروف را هم به کاربران ارائه می‌کند و می‌گوید این ویژگی را در آینده دراختیار شرکت‌های بیشتری قرار می‌دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر