سری اسمارت اسکرین S هواوی معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هواوی امروز در چین یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد که در آن از هواوی اسمارت اسکرین S و اسمارت اسکرین S پرو هر دو در کنار یک صفحه‌نمایش هوشمند اتومبیل رونمایی شد. سری جدید اسمارت اسکرین S جدیدترین موردی است که به خانواده صفحه‌نمایش هوشمند اضافه شده است. این دو مدل تلویزیون هوشمند در سه اندازه صفحه‌نمایش 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ در دسترس هستند.

سری اسمارت اسکرین S هواوی محدودیت‌های سخت‌افزاری تلویزیون و نرم‌افزارهای به‌روزرسانی شده را از بین می‌برد و قرار است به تعاملات هوشمند، تجربه بین صفحه و اینترنت اشیاء دست یابد.

سری اسمارت اسکرین S هواوی به دوربین هوش مصنوعی پاپ آپ مجهز است که از تماس ویدیویی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل پشتیبانی می‌کند. این سری همچنین از تماس با صفحه‌نمایش بزرگ به سایر تلویزیون‌های صفحه بزرگ و همچنین تماس‌های تلویزیون‌های هوشمند با تلفن‌های همراه و تماس‌های تلفن همراه با تماس‌های تلویزیون‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند. عملکرد انتقال می‌تواند به‌سرعت ارتباط صوتی در تلفن همراه را به صفحه هوشمند تحت همان شبکه LAN انتقال دهد و گفتگو و برقراری ارتباط را راحت‌تر می‌کند.

Huawei Smart Screen S and Smart Screen S Pro

سری اسمارت اسکرین S از ساعت هوشمند هواوی 4X پشتیبانی می‌کند

درعین‌حال، پشتیبانی از صفحه‌نمایش هوشمند و ساعت کودک هواوی برای برقراری ارتباط روان (مدل پشتیبانی شده در حال حاضر: ساعت هوشمند کودکان یعنی هواوی 4X) و پشتیبانی از تماس‌های صوتی، به‌طوری‌که افراد مسن و کودکان نیز می‌توانند بدون مانع صحبت کنند. سری اسمارت اسکرین S از پردازش با وضوح فوق‌العاده تصاویر ویدئویی که توسط ساعت کودکان برگردانده شده نیز پشتیبانی می‌کند، و در لحظه‌ای که SD به HD تبدیل می‌شود، تماس ویدیویی نیز واضح‌تر می‌گردد.

Huawei Smart Screen S and Smart Screen S Pro

لازم به ذکر است که سری اسمارت اسکرین S هواوی از تماس‌های ویدئویی 45 دقیقه‌ای 4 طرفه رایگان نیز پشتیبانی می‌کند. پس از 45 دقیقه، می‌توانید تعداد نامحدودی تماس مجدد را انتخاب کنید. کاربران می‌توانند از طریق صفحه‌نمایش‌های هوشمند، تلفن‌های همراه، رایانه‌های شخصی و سایر سری پایانه‌ها به تماس‌های ویدئویی چندجانبه بپیوندند که بسیار راحت و سریع است و کل اعضای خانواده می‌توانند در هر زمان و هر مکان آزادانه با یکدیگر صحبت کنند.

علاوه بر این، سری اسمارت اسکرین S هواوی یک عملکرد خانه‌داری از راه دور را نیز اضافه کرده است. چه هنگامی‌که صفحه خاموش و چه هنگامی‌که روشن باشد، تلفن همراه می‌تواند از راه دور با دوربین صفحه‌نمایش هوشمند تماس بگیرد تا وضعیت خانه را مشاهده کند. بنابراین مراقبت از خانواده همیشه آنلاین است.

Huawei Smart Screen S and Smart Screen S Pro

سری اسمارت اسکرین S دارای گواهینامه TUV Rheinland است

ارتقاء عملکردهای سرگرمی بصری و شنیداری از ویژگی‌های برجسته سری اسمارت اسکرین S شرکت هواوی است. این سری به صفحه‌نمایش با نرخ تازه‌سازی با فرکانس 120 هرتز مجهز است که به‌ندرت در محصولاتی با این محدوده قیمت یافت می‌شود. این سری دارای طیف گسترده‌ای از رنگ DCI-P3 با 92 درصد است و محافظت از دو چشم نیز با گواهی TUV Rheinland برای فیلتر نور آبی و همچنین با گواهی صفحه‌نمایش بدون سوسو زدن انجام می‌شود.

ازنظر صوتی، سری اسمارت اسکرین S هواوی استاندارد صنعت سنتی را زیر پا می‌گذارد. این سری دارای یک واحد بلندگو 4 در 10 وات، مجهز به یک حفره صدای بزرگ مستقل، شامل دو بلندگوی 10 واتی با تمام دامنه و دو تویتر 10 واتی و دو بلندگوی فرکانس بالا است. با استفاده از یک فناوری منحصربه‌فرد ثبت‌شده، فرکانس بالا و صدای انسان می‌توان تا 8 دسی‌بل افزایش داد تا هنگام تماشای فیلم، گفتگوی شخصیت‌ها با وضوح بیشتری شنیده شود.

Huawei Smart Screen S and Smart Screen S Pro

سری اسمارت اسکرین S دارای برخی ویژگی‌های سری K است

در همان زمان، حق ثبت اختراع فناوری صدای زمینه مجازی می‌تواند محدودیت‌های فیزیکی بلندگوها را از بین ببرد، کانال‌های فراگیر چپ و راست را در سمت چپ و راست مجازی کند و بیس صدا را گسترش دهد که زنده‌بودن تماشای فیلم را بسیار افزایش می‌دهد.

لازم به ذکر است که برخلاف تلویزیون‌های سنتی که همیشه مجموعه‌ای از جلوه‌های خروجی صدا و تصویر استاندارد را اعمال می‌کنند، سری اسمارت اسکرین S هواوی می‌تواند به‌طور هوشمند محتوای در حال پخش را تشخیص دهد و کیفیت صدا و تصویر را به‌طور خودکار با توجه به نیاز صحنه در سطح مطلوب تنظیم کنید.

علاوه بر بهینه‌سازی و ارتقا کیفیت صدا و تصویر، سری اسمارت اسکرین S هواوی زمینه جدیدی از سرگرمی صفحه‌نمایش هوشمند مجهز به بازی‌های توزیع‌شده را ایجاد کرده است و عملکردهای سری اسمارت اسکرین K را نیز اضافه کرده است.

در این میان، بازی‌های توزیع‌شده از استفاده از تلفن‌های همراه برای جایگزینی گیم پد پشتیبانی می‌کنند. هنگام انجام بازی‌های اتومبیلرانی، کاربران می‌توانند بازی را با صفحه لمسی تلفن و سنسور جاذبه یا ژیروسکوپ کنترل کنند. این بازی بر روی یک صفحه‌نمایش هوشمند اجرا می‌شود و صفحه‌نمایش آن شفاف و روان است. اکنون می‌توانید یک تجربه همه‌جانبه هنگام بازی داشته باشید.

Huawei Smart Screen S and Smart Screen S Pro

همچنین، سری اسمارت اسکرین S هواوی برای توسعه عملکردهای جدید اسمارت اسکرین K که از کد اسکن، جستجوی آهنگ، کر دونفره، امتیازدهی هوشمند، حالت آواز، حالت آموزش، ضبط آهنگ و غیره پشتیبانی می‌کند، با National K Song همکاری کردند. همچنین، این سری از اشتراک تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. اکنون شما می‌توانید رکوردهای آهنگ K و سایر اطلاعات را با برنامه آهنگ Quanmin K تلفن همراه مبادله کنید.

برخی ویژگی‌های سری اسمارت اسکرین S پس از عرضه به‌روزرسانی OTA فعال خواهند شد

سری اسمارت اسکرین S هواوی از ارتباطات توزیع‌شده با دستگاه‌های دیگر نیز پشتیبانی می‌کند و یک تجربه جدید از چند صفحه را به‌روز می‌کند. به‌عنوان‌مثال، پس از اتصال با دوربین اسمارت سلکشن هواوی، این سری می‌تواند توانایی تشخیص گریه و یادآوری خودکار پنجره را درک کند (این قابلیت در نسخه اولیه پشتیبانی نمی‌شود و در نسخه بعدی OTA پشتیبانی خواهد شد).

پس از اتصال زنگ ویدئویی، کاربران می‌توانند از طریق صفحه‌نمایش هوشمند حتی اگر در اتاق نشیمن نشسته‌اند وضعیت بیرون از در را مشاهده کنند و هم‌زمان مکالمات صوتی را انجام دهند (این قابلیت در نسخه اولیه پشتیبانی نمی‌شود و در نسخه بعدی OTA پشتیبانی خواهد شد).

سری اسمارت اسکرین S هواوی همچنین می‌تواند یک سیستم صوتی توزیع‌شده با جلوه استریو بیشتر به‌وسیله هواوی ساوند ایجاد کند که به قابلیت‌های سخت‌افزاری هر اختیار کامل می‌دهد تا جلوه‌های صوتی قابل‌مقایسه با سینمای خانگی را به دست آورد.

قیمت پایه اسمارت اسکرین S هواوی با اندازه 55 اینچ و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز از 3،299 یوان (503 دلار) شروع می‌شود و در دوشنبه 1 دی (21 دسامبر سال 2020) در هواوی مال (Huawei Mall) و فروشگاه‌های بزرگ تجارت الکترونیکی برای پیش‌فروش در دسترس خواهد بود. این سری به‌طور رسمی در تاریخ شنبه 6 دی (26 دسامبر) عرضه خواهد شد.

اسمارت اسکرین S هواوی با اندازه 65 اینچ 4999 یوان (حدود 763 دلار) ارزش دارد درحالی‌که اسمارت اسکرین S پرو با اندازه 65 اینچ 5699 یوان (870 دلار) ارزش دارد و در آخر، اسمارت اسکرین S با اندازه 75 اینچ 6999 یوان (حدود 1068 دلار) و اسمارت اسکرین S پرو با اندازه 75 اینچ دارای قیمت 7999 یوان (1221 دلار) است. نسخه‌های سایز بزرگ برای اولین بار به‌طور رسمی در جمعه 19 دی (8 ژانویه 2021) به فروش می‌رسند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر