حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی های هوشمند اوپو و سامسونگ به زودی در ترکیه تولید می شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – دو غول بزرگ صنعت گوشی سازی یعنی اوپو و سامسونگ، در نظر دارند تا تجارت خود را تا ترکیه گسترش داده و گوشی های هوشمند خود را در این کشور تولید کنند.

امروزه کمپانی های بسیاری به فکر گوناگونی و توسعه ظرفیت تولید خود هستند. در همین راستا، کمپانی چینی اوپو و غول تکنولوژی کشور کره یعنی سامسونگ تصمیم گرفته اند تا تولید اسمارت فون های خود را تا ترکیه گسترش دهند.

شرکت چینی چند ماه پیش به بازار ترکیه پیوسته و اکنون دو پایگاه اصلی در استانبول و کوچاالی را برای تولید گوشی های هوشمند اوپو انتخاب کرده است. این دو پایگاه از ماه آینده آغاز به کار خواهند کرد. لازم به ذکر است که اوپو در نظر دارد تا کل فرایند تولید (نه فقط مرحله سر هم بندی) را به این دو کارخانه منتقل کند. طبق گزارش های منتشر شده در بلومبرگ، شرکت چینی در حال حاضر مقدمات لازم را انجام داده و مبلغ 50 میلیون دلار را نیز برای شروع کنار گذاشته است.

با توجه به تولید محصولات اوپو در ترکیه، باید منتظر عرضه مدل های مختلفی از گوشی های هوشمند اوپو در مناطق دیگر باشیم. اینطور که پیداست تمرکز اصلی شرکت روی کشورهای اروپایی خواهد بود.

از طرفی سامسونگ الکترونیک نیز قصد دارد تجارت خود را در تکیه راه اندازی کند. البته شرکت کره ای بر خلاف اوپو، به فکر احداث پایگاه های جدید برای تولید محصولات نیست؛ بلکه پیمانکاران محلی در استانبول را برای این کار به خدمت گرفته است.

سامسونگ مدت هاست که در حال تلاش برای توسعه ظرفیت تولید و گسترش تجهیزات خود در کشورهای دیگر است تا بلکه بدین ترتیب از شدت وابستگی خود به شرکت های چینی بکاهد. این کمپانی به تازگی یک کارخانه تولید نمایشگر جدید را در هندوستان راه اندازی کرده است. جالب آنکه بزرگترین کارخانه تولید اسمارت فون در این کشور نیز به شرکت کره ای تعلق دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر