قیمت احتمالی سری شیائومی می ۱۱ فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

انتظار می‌رود ۲۸ دسامبر سال جاری میلادی (۸ دی ۱۳۹۹)، شیائومی از گوشی‌های سری می ۱۱ رونمایی کند؛ اما امروز تصویری منتشر شد که قیمت احتمالی سه مدل سری می ۱۱ را افشا کرد. درصورت صحت داشتن محتوای تصویر منتشرشده، قیمت شیائومی می ۱۱ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی که ارزان‌ترین مدل نسل جدید می ۱۱ محسوب می‌شود، ۶۸۷ دلار (۴۵۰۰ یوان چین) خواهد بود.

قیمت احتمالی شیائومی می ۱۱

بر اساس تصویر منتشرشده، قیمت شیائومی می ۱۱ با رم ۸ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت ۷۳۵ دلار (۴۸۰۰ یوان) و با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۸۰۰ دلار (۵۲۰۰ یوان) خواهد بود.

در ادامه بخوانید:

ظاهرا شیائومی می ۱۱ نسبت به نسل قبلی قیمت بیشتری دارد. فوریه‌ی سال جاری میلادی گوشی‌های سری شیائومی می ۱۰ رونمایی شدند و ارزان‌ترین آن‌ها با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۵۷۲ دلار قیمت داشت که افزایش قیمت ۲۰ درصدی نسل جدید را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود شیائومی می ۱۱ و می ۱۱ پرو به صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز باشند. سال گذشته می ۱۰ پرو 5G در چین گران‌تر از می ۱۰ بود. حال باید دید آیا شیا‌ئومی می ۱۱ پرو نیز چنین روندی در پیش می‌گیرد یا خیر؟

 

 

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر