حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ ویدئویی رسمی از جعبه‌گشایی گلکسی A42 مدل 5G منتشر کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ در دو سال اخیر نشان داده که نه‌تنها می‌خواهد در بازار محصولات پرچم‌دار مبتنی‌بر فناوری ارتباطات 5G به‌طورجدی حضور یابد؛ بلکه برای بازار مدل‌های پایین‌رده و میان‌رده نیز برنامه‌های گسترده‌ای در سر دارد. درحالی‌که سری گلکسی اس و نوت پرچم‌داران شرکت کره‌ای در بازار محسوب می‌شوند، سامسونگ مدل‌های مختلفی از سری گلکسی A را برای رقابت در بازار محصولات اقتصادی و میان‌رده آماده کرده است.

یکی از مدل‌های مدنظر گلکسی A42 مدل 5G به‌شمار می‌رود که درواقع، ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ با امکان پشتیبانی از ارتباطات 5G است. گلکسی A42 مدل 5G از صفحه‌نمایشی ۶/۶ اینچی با پنل AMOLED استفاده می‌کند که به‌لطف برخورداری از تکنولوژی Infinity-U می‌توانید تصاویر را با کیفیت به‌مراتب بهتری از نسل پیشین خود نمایش دهد.

سامسونگ قصد دارد گلکسی A42 مدل 5G را در سه رنگ‌بندی مشکی و سفید و خاکستری روانه بازار کند؛ اما قبل از عرضه‌ی محصول جدیدش، ویدئویی از جعبه‌گشایی آن منتشر کرده تا کاربران را با محتوای داخل جعبه و طراحی ظاهری گلکسی A42 مدل 5G آشنا کند.

در پنل پشتی گلکسی A42 مدل 5G، ماژول چهارگانه دوربین قرار گرفته که از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج تشکیل شده است. طراحان سامسونگ در بالای صفحه‌نمایش حفره‌ای با طراحی آبشاری در نظر گرفته‌اند تا جایگاهی برای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی فراهم شود.

در ادامه بخوانید:

مشخصات تراشه‌ی به‌کاررفته در گلکسی A42 مدل 5G مشخص نیست؛ اما می‌دانیم سامسونگ در محصول جدیدش از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده کرده است. اگر فضای ذکرشده برای کاربر کافی نباشد، امکان افزایش میزان حافظه‌ی ذخیره‌سازی تا یک‌ترابایت با استفاده از کارت‌های حافظه‌ی microSD وجود دارد.

انتظار می‌رود قیمت گلکسی A42 مدل 5G هنگام ورود به بازار ۳۴۹ یورو باشد. درادامه، می‌توانید ویدئو جعبه‌گشایی محصول جدید سامسونگ را تماشا کنید.

دانلود ویدئو از آپارات – تماشای ویدئو در یوتیوب

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر