نقد کردن درآمد دلاری با مستراکسچنجر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با توجه به تحریم‌های بانکی اعمال‌شده به کشور عزیزمان، همواره مشکلاتی سر راه صاحبان مشاغل آنلاین برای خرید یا فروش محصولات و خدمات دیجیتال قرار دارد؛ از جمله این مسائل می‌توان به خرید هاست دامنه خدمات امنیت سایبری و پرداخت اینترنتی اشاره کرد.

با رشد روزافزون سرمایه‌گذاری در حوزه بلاکچین توسط افراد و شرکت‌های کوچک و بزرگ در سراسر دنیا، مستراکسچنجر این امکان را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است که با پرداخت ریالی،  خرید و سرمایه‌گذاری در این حوزه را تجربه کنند

 

مستراکسچنجر

هم‌اکنون خدمات خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بیت کوین کش و تتر در دسترس کاربران ایرانی است. کافی است با ثبت نام در وب‌سایت مستراکسچنجر و احراز هویت، شروع به خرید و فروش کنید.

مستراکسچنجر به کاربران خود امتیازاتی از جمله کسب درآمد دلاری با معرفی و همکاری در فروش می‌دهد؛ به این صورت که کاربر بعد از ثبت نام، یک لینک معرفی منحصر‌به‌فرد دریافت می‌کند که با ثبت نام هر کاربر جدید از طریق آن، در دو حالت درآمد ثابت دلاری و پورسانت از فروش دلاری شروع به کسب درآمد می‌کند.

مستراکسچنجر

درآمد ثابت

  • با ثبت نام هر کاربر جدید از طریق لینک معرفی منحصر‌به‌فرد معرف، به محض تأیید ایمیل مبلغی دلاری به حساب کاربری معرف اضافه می‌شود.
  • با تأیید شماره موبایل کاربر معرفی‌شده، مبلغ دلاری دیگری به حساب معرف واریز می‌شود.
  • و به همین ترتیب، با تکمیل احراز هویت کاربران جدید، مبالغ دلاری بیشتری به معرف تعلق می‌گیرد.

درآمد از همکاری در فروش

با هر خرید و فروش کاربران معرفی‌شده بسته به نوع ارز دیجیتال خریداری‌شده یا فروخته‌شده، تا سقف ۲۰ درصد از سود تراکنش به حساب معرف واریز می‌شوددرآمدهای دلاری کسب‌شده توسط کاربران معرف به‌صورت دلاری و ریالی قابل برداشت است.

مستراکسچنجر از سال ۹۸ تا امروز با مجوز رسمی از وزارت صنعت و معدن و تاییدیه نماد الکترونیکی مشغول فعالیت است. اگر کاربر مستراکسچنجر هستید و از خدمات آن بهره‌مند شده‌اید، می‌توانید با دادن امتیاز به این مجموعه در جشنواره وب و موبایل، حمایت خود را اعلام کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر