احتمال پشتیبانی وان پلاس ۹ از شارژ بی‌سیم معکوس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ما همیشه چندین ماه پیش از عرضه دستگاه‌های وان پلاس شاهد فاش شدن جزئیات آن‌ها هستیم و حال این روند پیش از انتشار گوشی وان پلاس ۹ این شرکت نیز مشابه همیشه پیش رفته است .

با این که شرکت مذکور هنوز نام این دستگاه را به طور رسمی تایید نکرده است اما اگر قرار بر شمارش اعداد باشد ما می‌توانیم عدد ۹ را در نظر بگیریم. طبق همین موضوع ما تاکنون تصاویر اولیه از «وان پلاس ۹» را مشاهده کرده‌ایم و حال یک گزارش انحصاری از وب‌سایت ۹۱ موبایلز، جزئیات تازه‌ای را برایمان فاش می‌کند.

این وب‌سایت با اتکا بر منبع خود این‌گونه گزارش می‌کند که گوشی مذکور همراه با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. این ظرفیت نسبت به پرچم‌دار پیشین شرکت موسوم به وان پلاس ۸ با یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ۵ درصد افزایش داشته است. از این رو اگر گزارش یاد شده حقیقت داشته باشد، انتظار می‌رود که دستگاه مورد نظر از شارژ بی‌سیم، شارژ معکوس بی‌سیم و یک باتری بزرگ‌تر بهره ببرد.

بنابراین اگر وان پلاس ۹ از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی کند، این اولین بار از زمان وان پلاس ۸ پرو است که یک مدل معمولی از خانواده پرچم‌داران این شرکت به چنین فناوری مجهز می‌شوند. به نظر می‌رسد که این تولیدکننده در نهایت ویژگی‌های زیادی را به دستگاه‌های معمولی خود اضافه خواهد کرد.

از مسائل پیشین که عبور کنیم، تصاویر زیر از سوی سایت مذکور منتشر شده‌اند و مربوط به وان پلاس ۹ هستند. یکی از آن‌ها نماد «شارژ معکوس» را در منوی بالای گوشی نشان می‌دهد که با توجه به وجود این ویژگی در وان پلاس ۸ پرو، با موضوع عجیبی مواجه نیستیم.

به هر حال وان پلاس ۸ پرو روند شارژ معکوس بسیار کندی داشت و شرکت سازنده به همین دلیل، این ویژگی را در وب‌سایت رسمی خود لحاظ نمی‌کرد. در نتیجه باید امیدوار بود که شرکت یاد شده اهمیت بیشتری به این ویژگی بدهد و با توجه به افزایش محبوبیت محصولاتی نظیر ایربادز، بتوان روی شارژ این کالاها حساب کرد.

در نهایت لازم به ذکر است که انتظار می‌رود تا وان پلاس ۹ مجهز به یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی فول HD+ از نوع AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸، دوربین سه‌گانه ۵۰ و ۴۸ مگاپیکسل و رابط کاربری اکسیژن OS برپایه اندروید ۱۱ باشد و در میانه ماه مارس سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر