امکان مشاهده داده‌های تحلیلی در رابطه با تماس‌های تصویری گوگل میت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
گوگل گزینه‌ای را در اختیار ادمین‌ها قرار داده است که با استفاده از آن می‌توانند به بینش‌های جزئی تری در رابطه با کیفیت تماس‌های کنفرانس ویدیویی نرم افزار میت بپردازند.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  techradar، گزارش‌های به دست آمده از به روز رسانی اخیر گوگل ورک اسپیس حاکی از آن است که ادمین‌ها به زودی می‌توانند به عنوان بخشی از ابزار کیفیت میت یا Meet Quality Tool به جزئیات آماری بیشتری در این رابطه دست پیدا کنند.
 
ادمین‌ها با استفاده از این به روز رسانی می‌توانند فعالیت‌های مرتبط با بی صدا و با صدا کردن، تغییرات پروتکل شبکه، انواع اتصال شبکه، افراد دعوت کننده اعضای نشست، افزاد بیرون کننده اعضای نشست‌ها و رتبه دهی کابران به کیفیت مکالمه‌ها در پایان را مشاهده کنند. این معیار‌ها به صورت دائمی به روز می‌شوند و تقریبا در زمان واقعی در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌گیرند.
 
  
 
در توضیحات ورک اسپیس آمده است که:« ترکیبی از بسیاری از عوامل و فعالیت‌های فنی بر کیفیت درک شده یک جلسه تأثیر می‌گذارد. این سطح اطلاعاتی اضافی درباره جلسات به مدیران کمک می‌کند تا در بهبود کیفیت جلسات برای کاربران خود موثرتر باشند.»
 
علاوه بر این تمام علاقه مندان به علوم داده‌ها می‌توانند اطلاعات یاد شده را در حین انجام تماس‌های تصویری در بخش Meet Quality Tool دریافت کنند. با رفتن به روی هر رخداد نظیر ورود شخص جدید به تماس می‌توان جزئیات جدیدی را در رابطه با آن مشاهده کرد.
 
البته این ویژگی به احتمال زیاد چندان مورد توجه کاربران نهایی گوگل میت قرار نخواهد گرفت اما مدیران کسب و کار‌ها می‌توانند از آن به خصوص اکنون که محبوبیت ابزارهای کنفرانس ویدئویی افزایش یافته است، استفاده کنند.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر