حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گلکسی M12 گواهینامه NBTC را دریافت کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

سامسونگ گلکسی M12 طی چند وقت گذشته مدام در حال دریافت گواهینامه‌های مختلف بوده و وب‌سایت تک تایمز در صدر اخبار خود به آن‌ها پرداخته است.

این گوشی اوایل ماه جاری میلادی گواهینامه‌های مورد نیاز را از موسسه وای فای و بلوتوث SIG دریافت کرد. پس از آن اطلاعات گوشی مذکور به سازمان استاندارد هند و کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) فرستاده شد و ما شاهد دریافت گواهینامه‌های یاد شده بودیم. حال مشخص شده است که این گوشی گواهینامه مذکور را از موسسه ملی پخش و ارتباطات کشور تایلند (NBTC) نیز دریافت کرده و فهرست‌بندی این سازمان نام و شماره مدل دستگاه مورد بحث را تایید کرده است.

فهرست‌بندی NBTC مشخص می‌کند که محصول سامسونگ با شماره مدل SM-M127F تحت نام گلکسی M12 به بازار عرضه خواهد شد. با این که انتظار می‌رود این گوشی از شبکه ۴G نیز پشتیبانی کند اما فهرست‌بندی یاد شده هیچ اشاره‌ای به اطلاعات سخت‌افزاری آن نمی‌کند. گواهینامه‌های وای فای و بلوتوث فاش کرده بودند که گلکسی M12 از شبکه وای فای ۲.۴ گیگاهرتز، بلوتوث ۵ و سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی خواهد کرد. افزون بر این فاش شده بود که شماره مدل‌های M127G، DS-F127G، SM-F127G و در مجموعه تمام شماره‌های دارای DS مربوط به همین دستگاه هستند.

گواهینامه سامسونگ گلکسی M12

در حالی که گواهینامه سازمان استاندارد هند (BIS) هیچ‌گونه اطلاعاتی را لو نمی‌دهد اما گواهینامه FCC پیش‌تر مشخص کرده بود که گوشی جدید سامسونگ از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. همچنین مدتی پیش شاهد حضور آمار بررسی‌های این دستگاه در وب‌سایت گیک‌بنچ بودیم که مشخص کرد گلکسی M12 از یک تراشه اگزینوس ۸۵۰ و رم ۳ گیگابایتی استفاده خواهد کرد.

در نهایت به رندرهای اپلیکیشن کد (CAD) می‌رسیم که جزئیات جلو و عقب این دستگاه را فاش کرده بود. گلکسی M12 دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی همراه با بریدگی Infinity-V جهت قرارگیری دوربین سلفی خواهد بود. این رندرها نشان داده بودند که دستگاه مجهز به دوربین چهارگانه مربع شکل است و در کناره خود از حسگر اثر انگشت بهره می‌برد. با توجه به این موضوع که اکثر گواهینامه‌های مورد نیاز اخذ و فاش شده‌اند، ممکن است که در ماه ژانویه شاهد رونمایی رسمی از این دستگاه سامسونگ باشیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر