حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

استفاده شیائومی می ۱۱ از گوریلا گلس ویکتس

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی به‌طور رسمی چندین ویژگی گوشی هوشمند می ۱۱ جدید را از طریق چند تیزر در ویبو تأیید کرده است. امروز، این شرکت ویژگی دیگری را نیز تأیید کرده است و این بار مربوط به دوام صفحه‌نمایش است.

گوریلا گلس ویکتس می‌تواند فشار وزن ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل کند

شیائومی از طریق یک پست ویبو تأیید کرد که می ۱۱ از جدیدترین محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس شرکت کورنینگ یعنی ویکتس بهره خواهد برد. اگر به یاد بیاورید، ویکتس به‌عنوان یک نسخه ارتقاءیافته نسبت به گوریلا گلس ۶ در ماه جولای معرفی شد. همان‌طور که شیائومی گفته است، مقاومت خراش ویکتس نسبت به مدل قبلی ۲ برابر بهبود یافته است.

علاوه بر این، شیائومی گفته است که شیشه نسل جدید ۱٫۵ برابر مقاومت بیشتری در برابر سقوط بهتر دارد. این محافظ همچنین می‌تواند یکپارچگی سازه را تا زمانی که روی سطوح تا ارتفاع ۲ متر افتاده باشد، حفظ کند. همچنین، مقاومت در برابر خراش آن تا ۴ برابر بهتر از گلس های آلومینوسیلیکات موجود در بازار است.

در حقیقت، این شرکت در پستی که در ویبو به اشتراک گذاشته است، بیان کرده است که گوریلا گلس ویکتس می‌تواند فشار وزن ۱۰۰ کیلوگرم را تحمل کند. به هر حال، این تنها ویژگی شیائومی می ۱۱ نیست. این شرکت قبلاً تأیید کرده است که تلفن هوشمند پرچم‌دار شیائومی می ۱۱ از فناوری نمایشگر پیشرفته برخوردار خواهد بود.

gorilla-glass-victus

شیائومی می ۱۱ قرار است یکی از اولین پرچم‌داران سال ۲۰۲۱ باشد. کمتر از سه روز با اعلام رسمی محل رونمایی این شرکت از اولین تلفن هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ فاصله داریم. این دستگاه از عکاسی محاسباتی استثنایی، پشتیبانی از استاندارد وای-فای ۶ و رم سریع‌تر LPDDR5 تا ۱۲ گیگابایت برخوردار است. البته همان‌طور که قبلاً اعلام کردیم، احتمال عرضه گوشی شیائومی می ۱۱ بدون شارژر وجود دارد.

عکس‌های فاش شده نشان می‌دهد که این دستگاه دارای یک دوربین سه‌گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی در یک طرح دایره‌ای است و از رابط کاربری MIUI 12.0 بر اساس اندروید ۱۱ در زمان عرضه بهره خواهد برد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر