شیائومی می ۱۱ معرفی شد؛ اولین گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود، می ۱۱، با قیمتی مناسب رونمایی کرد. این گوشی مجهز به جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ است که در مقایسه با اسنپدراگون ۸۶۵ تا ۲۵ درصد عملکرد بهتری دارد.

یکی از نقاط قابل توجه این گوشی نمایشگر آن است. می ۱۱ با نمایشگر ۶٫۸۱ اینچی و رزولوشن +WQHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، نرخ لمس ۴۸۰ هرتزی، روشنایی تصویر ۱۵۰۰ نیت، محافظ گوریلا گلس و اندازه روشنایی خودکار ۸۱۹۲ عرضه می‌شود.

xiaomi mi 11

گوشی می ۱۱ دارای دوربین سه‌گانه در پنل پشتی، که به‌ترتیب دارای لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو است. در بخش صدا، این گوشی با دارا بودن دو بلندگوی هارمن کاردن تجربه کم‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین باتری این گوشی ۴۶۰۰ میلی‌آمپری بوده که روی کاغذ باید عملکرد مناسبی داشته باشد. این گوشی با ۹ میلی‌متر قطر بسیار باریک بوده و در رنگ‌های سفید، مشکی و بنفش به‌فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که طبق اخبار منتشرشده، شیائومی قصد دارد این گوشی را در دو نسخه، یکی به‌همراه شارژر ۵۵ واتی و دیگری بدون شارژر عرضه کند.

xiaomi mi 11

نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با ۸ گیگابایت رم به قیمت ۶۱۱ دلار، ۲۵۶ گیگابایتی با ۸ گیگابایت رم به قیمت ۶۵۷ دلار و ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی با قیمت ۷۱۸ دلار عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر