معرفی 4 اپلیکیشن برتر بهره‌وری برای سیستم‌عامل iOS

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سال 2020 که تنها چند روز تا پایان آن بیشتر باقی نمانده است سال پر چالشی برای همه مردم دنیا بود. همه‌گیری ویروس کرونا به خصوص شرایط زندگی را برای بسیاری از ساکنان کره زمین سخت و دشوار کرده است. با این وجود داشتن اپلیکیشن های برتر بهره‌وری می‌تواند به ما برای جبران خسارت‌های ناشی از این مشکل کمک کند.

بسیاری از مردم ظهور ویروس کرونا و رعایت فاصله اجتماعی برای مقابله با همه‌گیری این ویروس مشکلات زیادی به همراه داشته است اما در این میان بسیاری از افراد سعی کردند تا فرصتی برای پیشرفت و بهره‌وری بیشتر خود ایجاد کنند. اما برای موفقیت در این راه همه ما نیاز به ابزار و پلتفرم‌های مناسب داریم. در این مطلب قصد داریم تا 4 اپلیکیشن کاربردی تحت سیستم‌عامل iOS را که از آن‌ها می‌توانید برای بهره‌وری و ایجاد خلاقیت استفاده کنید معرفی کنیم.

اپلیکیشن Apple Reminder

اپلیکیشن Apple Reminder یک اپلیکیشن برتر بهره‌وری پیش‌فرض روی سیستم‌عامل iOS است. اینکه این اپلیکیشن به صورت پیش‌فرض روی سیستم‌عامل iOS نصب شده است به این معنی نیست که کاربرد چندانی ندارد و نمی‌توان از آن به صورت کاربردی استفاده کرد. اپل یکی از شرکت‌های معروف دنیا است که طراحی اپلیکیشن‌های آن بسیار کاربردی انجام می‌شود. یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اپل، اپلیکیشن reminder است که نه تنها استفاده از آن بسیار آسان است بلکه به اندازه کافی انعطاف‌پذیر است و می‌توانید تنظیمات آن را بر اساس نیاز خود انجام دهید. در این اپلیکیشن می‌توانید فهرستی از کارهای روزانه خود مثل خرید کردن، مطالعه و همچنین موارد مربوط به شغل خود را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از این اپلیکیشن به عنوان یک وسیله برای یادآوری وقایع مهم نیز استفاده کنید. دنبال کردن و رسیدگی به همه کارها با استفاده از این اپلیکیشن بسیار راحت‌تر و آسان‌تر خواهد بود.

سیستم‌عامل iOSاپلیکیشن Minimal

اپلیکیشن Minimal یکی از اپلیکیشن‌های قابل نصب روی سیستم‌عامل iOS است که نه تنها طراحی واسط کاربری آن به خوبی انجام شده است بلکه دارای ویژگی‌های قابل توجهی است. در این اپلیکیشن شما می‌توانید فهرستی از کارهایی که باید به صورت روزانه انجام دهید را ایجاد کنید. از همه جالب‌تر اینکه اگر در حوزه تولید محتوا مشغول به فعالیت هستید می‌توانید از اپلیکیشن Minimal برای ایجاد یادداشت، ایجاد لینک برای آن و به اشتراک‌گذاری آن با سایر کاربران استفاده کنید. به عبارتی این اپلیکیشن مانند یک وب‌سایت برای شما عمل می‌کند. این قابلیت به خصوص برای زمانی که شما می‌خواهید اطلاعات طولانی را با افراد و یا مخاطبانی به اشتراک بگذارید کاربرد دارد.

سیستم‌عامل iOSاپلیکیشن Todoist

در میان همه اپلیکیشن‌های مخفی شده در این مطلب، عملکرد اپلیکیشن Todoist بسیار بهتر است. این اپلیکیشن برای همه افرادی که به نوعی به دنبال اپلیکیشن‌های حرفه‌ای برای انجام کارهای روزانه خود هستند بسیار مناسب است. شما می‌توانید در این اپلیکیشن فهرستی از کارهای روزانه خود یا همان to do List را ایجاد کنید و می‌توانید آن را با اپلیکیشن‌های دیگر مثل Apple Calendar، Gmail، Slake و اپلیکیشن‌های این‌چنینی یکپارچه‌سازی کنید. بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده این اپلیکیشن بسیار کاربردی و بهتر است حتی برای یک‌بار هم که شده از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن برتر بهره‌وری اپلیکیشن Toggle Track

اپلیکیشن Toggle Track یک اپلیکیشن کاربردی است که از آن می‌توانید برای برنامه‌ریزی زمانی و همچنین زمان‌بندی کارهایی که باید در طول روز انجام دهید استفاده کنید. بسیاری از کاربران که از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اند عقیده دارند که با استفاده از این اپلیکیشن فهمیده‌اند که برای انجام هر کار چه مقدار زمان صرف کرده‌اند. این اپلیکیشن به خصوص برای فریلنسرها و جامعه فریلنسری مثل برنامه نویسان فریلنسر که ساعت‌های زیادی را صرف کد نویسی می‌کنند بسیار مناسب است. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا کارهای روزانه خود را بهتر و تأثیرگذارتر انجام دهید.

اپلیکیشن برتر بهره‌وری


بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر