کمپ استخدام؛ اتوماسیون مدیریت فرایند استخدام با امکان اتصال به ایران‌تلنت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کمپ استخدام به‌عنوان ATS شناخته می‌شود. ATS یا Applicant Tracking System در‌واقع اتوماسیون مدیریت فرایند استخدام است که می‌توان با کمک آن اطلاعات رزومه‌ها را در یک‌جا متمرکز و ضمن ارزیابی هر متقاضی، وضعیت استخدامی در شغل‌های باز موجود در سازمان را رصد و مدیریت کرد. در این مطلب کوتاه، درباره‌ی کمپ استخدام صحبت و خبر ویژه و مهمی برای کسب‌و‌کارها اعلام می‌کنیم.

کمپ استخدام چیست و چرا راه اندازی شد؟

کمپ استخدام یا Hire Camp با هدف سامان‌دهی و یکپارچه‌سازی و آرشیو‌کردن اطلاعات استخدامی برای کسب‌و‌کار یا سازمانی راه‌اندازی شد که قصد دارد نیرو جذب کند. کمپ استخدام با‌توجه‌به سطوح دسترسی و مدیریتی‌اش، می‌تواند باعث افزایش بهره‌وری تیم، کاهش هزینه‌های شرکت برای استخدام و‌… شود.

ATS‌ها نرم‌افزارهای ردیابی و ترکینگ کارجویان هستند که می‌توان از آن‌ها برای کمک به افزایش بهره‌وری عملیات استخدام استفاده کرد. امروزه، شرکت‌ها به‌دنبال جذب نیروی مستعد هستند و استفاده از روش‌های بهینه در جذب نیروی انسانی می‌تواند کمک کند آینده‌ی بهتری برای کسب‌و‌کارتان رقم بزنید. 

Hire.Camp توانسته در مدت زمان کوتاه فعالیتش به شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ و مطرح ایرانی، مانند شرکت‌‌های طبیعت زنده (سینره)، شاپ (گروه توسن)، رسپینا، هلدینگ شکوفامنش، وانا دارو گستر، هلدینگ آفرینش، پاکرخ، رایانمهر، مهبانگ، هلدینگ کیان کپیتال و کیمیا داران کویر خدمات فراوانی ارائه و به آن‌ها کمک کند به خواسته‌ها و اهدافشان در زمینه‌ی جذب و استخدام نیرو دست پیدا کنند. 

کمپ استخدام چه امکاناتی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد؟

یکی از سؤالات اساسی کاربران و مخاطبان این سیستم درباره‌ امکاناتی است که کمپ استخدام دراختیارشان می‌گذارد. شما می‌توانید با استفاده از ATS برای جذب نیروی جدیدتان از امکانات زیر بهره‌مند شوید:

  • حساب کاربری برای شرکتتان داشته باشید که تمامی فرایندهای استخدامی را در آن می‌توان بررسی و پیگیری کرد.
  • می‌توانید در یک‌جا ثبت‌نام کنید و همه‌ی رزومه‌های رسیده از منابع مختلف را در آنجا مدیریت کنید. 
  • روش‌های مختلفی برای ورود رزومه‌ی متقاضیان به حساب کاربری سازمان یا شرکت شما وجود دارد.
  • می‌توانید هر رزومه را جداگانه بررسی کنید و به آن امتیاز بدهید یا حتی یادداشتی برای اطلاعات بیشتر ثبت کنید.
  • امکان مدیریت تیم جذب و استخدام و تعیین سطوح دسترسی به بهترین شکل امکان‌پذیر است.
  • سیستم نرم‌افزاری کمپ استخدام وظیفه‌ی اطلاع‌رسانی به کارجویان و به‌روزرسانی وضعیت استخدامی را برای آن‌ها به‌وجود می‌آورد.
  • با کمک پرتال شغلی اختصاصی‌تان، می‌توانید هر موقعیت شغلی خالی برای جذب نیرو را به‌راحتی ثبت و منتشر کنید و برند کارفرمایی خود را از‌طریق پرتال شغلی حرفه‌ای تقویت کنید.
  • می‌توانید از وضعیت متقاضیان در مراحل مختلف استخدام گزارش تهیه کنید.
  • امکان ثبت هلدینگ و تعریف شرکت‌های زیرمجموعه و مدیریت هم‌زمان و جداگانه‌ی هر‌کدام از این شرکت‌ها در کمپ استخدام امکان‌پذیر است.
  • با استفاده از کمپ استخدام، امکان ثبت مصاحبه‌ی حضوری یا آنلاین برای تیم منابع انسانی شرکت‌ها فراهم شده است.

اتصال Hire.Camp و IranTalent؛ اتفاقی مهم در اکوسیستم استخدامی کشور

استارتاپ کمپ استخدام در طول فعالیتش نشان داد که می‌تواند برای جامعه و اکوسیستم شغلی به‌خوبی عمل کند. همچنین، این مجموعه توانسته با بزرگ‌ترین جاب برد کشور، یعنی IranTalent (ایران‌تلنت)، همکاری کند و به این جاب سایت بزرگ متصل شود که بیش از یک‌میلیون رزومه دارد. در‌واقع کمپ استخدام با در‌اختیار‌گذاشتن امکانات خود به‌شکل نرم‌افزاری به کاربران ایران‌تلنت کمک می‌کند که در مدت زمان کوتاه‌تری، بهترین نیروهای مورد‌نیازشان را جذب کنند.

درواقع با اتصال کمپ استخدام و ایران تلنت، شاهد خواهیم بود که هزینه‌های تمام‌شده‌ی مجموعه یا سازمان برای جذب نیرو درمقایسه‌با گذشته کاهش زیادی پیدا کرده است و می‌تواند این کار را بهینه‌تر انجام دهد. تمامی افراد و سازمان‌ها می‌توانند با‌توجه‌به این اتصال مهم و کاربردی در جامعه‌ی منابع انسانی کشور از مزایای زیر بهره‌مند شوند:

  • امکان اتصال حساب کاربری شرکت از ایران‌تلنت به کمپ استخدام
  • امکان اتصال تمامی شغل و پوشه‌های موجود در ایران‌تلنت به حساب کاربری کمپ استخدام
  • بهبود فرایند جذب نیروهای متعهد و مسئولیت‌پذیر و ماهر
  • امکان بررسی و ردیابی وضعیت ارسال رزومه، میزان پیشرفت کار، دعوت به مصاحبه، رد صلاحیت و…

برای مشاهده‌ی نحوه‌ی اتصال به ایران‌تلنت اینجا کلیک کنید.

نتیجه‌گیری: چرا کمپ استخدام با ایران‌تلنت متصل شد؟

بی‌شک مدیریت فرایند استخدام و ابزارهای آن، یکی از نیازهای اصلی جامعه‌ی منابع انسانی کل کشور است که باید بیشتر به آن اهمیت داده شود. درواقع با کمک کمپ استخدام و راهکارهای جدیدی که این استارتاپ دراختیار تیم‌های منابع انسانی شرکت‌ها قرار می‌دهد، می‌توان از روش‌های پیشرفته‌تری برای جذب نیروهای جدیدمان استفاده کنیم. ما می‌توانیم با کمک کمپ استخدام فرایند جذب نیروهای خود را با کمترین هزینه بهینه‌تر انجام دهیم.

دیدگاه شما درباره‌ی کمپ استخدام چیست؟ آیا تابه‌حال از امکانات کمپ استخدام استفاده کرده‌اید؟ 

مشاهده‌ی دمو ابزار نرم‌افزار کمپ استخدام 

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر