حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بیش از 100 میلیون دستگاه هوشمند به سیستم عامل HarmoneyOS مجهز می شوند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – شرکت هواوی در کنفرانس Developer Day که صبح امروز برگزار شد، از تجهیز بیش از 100 میلیون دستگاه به سیستم عامل اختصاصی خود یعنی HarmoneyOS خبر داد.

شرکت هواوی صبح امروز (دهم دی ماه) طی کنفرانس Developer Day، اشاره های بسیاری به نسخه بتای سیستم عامل موبایل HarmoneyOS 2.0 (ویژه توسعه دهندگان) کرد و ضمن امیدواری از رشد روز افزون تعداد کاربران پلتفرم اختصاصی خود، از تجهیز محصولات شرکت های مختلف به سیستم عامل هارمونی خبر داد.

طبق گفته های یکی از مقامات هواوی، از دو هفته پیش که نسخه بتای سیستم عامل موبایل HarmoneyOS 2.0 عرضه شده، توسعه دهندگان بسیاری به اکوسیستم اضافه شده اند. در گزارش C114 News نیز آمده که در سال آینده بیش از 100 میلیون دستگاه هوشمند از 40 برند مختلف، به سیستم عامل هارمونی مجهز می شوند.

هواوی در شانزدهم دسامبر از نسخه بتای سیستم عامل موبایل HarmoneyOS 2.0 ویژه توسعه دهندگان رونمایی جالب است بدانید که تا کنون بیش از 1800 گروه توسعه دهنده از جمله WPS، Bilibili، Ctrip و iFLYTEK، تمایل خود را نسبت به استفاده از این پلتفرم نشان داده اند. این نسخه آزمایشی با کاربرد چارچوب های اپلیکیشن توزیع شده، چارچوب های UI توزیع شده و فناوری DevEco Studio کمک شایانی به توسعه دهندگان می کند.

همانطور که می دانید HarmoneyOS در واقع سیستم عامل اختصاصی هواوی است که پس از اعمال تحریم های آمریکا علیه شرکت، رشد چشمگیری پیدا کرد. اینطور که پیداست غول فناوری چینی در نظر دارد تا سیستم عامل خود را روی پلتفرم های مختلفی عرضه کند؛ به طوری که علاوه بر اسمارت فون ها، محصولات هوشمند خانگی و سایر دستگاه های IoT نیز قادر به استفاده از آن باشند. در حال حاضر برندهای شریک هواوی این سیستم عامل را در محصولات جدید خود به کار گرفته اند و ظاهرا در ماه های آتی، کمپانی های دیگر نیز به جمع آن ها اضافه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر