احتمال عرضه ایرپادز پرو ۲ اپل در دو اندازه مختلف

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

یک منبع داخلی موثق افشای اطلاعات محصولات اپل، تصاویر جدیدی از سخت‌افزاری را منتشر کرده است که احتمالاً در نسل جدید ایرپادز پرو (AirPods Pro) این شرکت که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۱ منتشر شود، استفاده شود.

همان‌گونه که در تصویر زیر قابل مشاهده است، یکی از آن‌ها در مدل کنونی ایرپادز پرو استفاده شده است و دیگری احتمالاً در نسل جدید این محصولات مورد استفاده قرار گیرد. این کابل‌ها در دو اندازه مختلف تهیه شده‌اند که به گفته Mr-White (منبع افشای اطلاعات) نسل جدید این محصولات موسوم به ایرپادز پرو ۲ احتمالاً در دو مدل عرضه شوند.

سخت‌افزار ایرپادز پرو ۲

علاوه بر موارد مذکور، برخی دیگر از شایعات موجود در وب‌سایت بلومبرگ (Bloomberg) گمانه‌زنی می‌کنند که نسل جدید ایرپادزها از طراحی فشرده‌ای‌تری بهره‌مند باشند و دیگر شاهد انتهای طویل آن‌ها نباشیم. نسخه جدید این محصول اپل می‌تواند طراحی منحنی‌تری به خود بگیرد و در جهتی حرکت کند که ایربادزهای شرکت‌هایی مانند سامسونگ و گوگل پیش‌تر در نظر گرفته‌اند؛ البته اگر این موضوع به حقیقت بپیوندد نیاز به اندازه‌های مختلفی در طراحی این ایرپادزها است تا گوش کاربر به راحتی با آن سازگار شود.

بنابراین گفته می‌شود که اپل در تلاش است تا ایرپادزهای خود را به اندازه کافی کوچک کند تا هیچ اثری از انتهای آن‌ها باقی نماند. این موضوع اندازه کوچک‌تر تصاویر منتشر شده از سخت‌افزار جدید را توضیح می‌دهد.

کاربر Mr-White برخلاف بسیاری از شایعات ادعا می‌کند که نسل جدید این دستگاه باز هم از تراشه W2 استفاده خواهد کرد ولی منظور او از این ادعا مشخص نیست؛ از آن جهت که نسل کنونی ایرپادز از تراشه‌های H1 بهره می‌برد و دارای تراشه بی‌سیمی است که جانشین پردازنده نسل اول آن‌ها موسوم به W1 شد؛ بنابراین شاید منظور از W2 اشاره به قابلیت‌های وسیع تراشه H1 باشد و اپل روی هیچ تراشه جدیدی کار نکند.

منبع مذکور پیش از این موارد صحیح بسیاری را از شرکت اپل فاش کرده است اما همه آن‌ها هم موثق نبوده‌اند؛ برای مثال او اوایل سال جاری تصاویری را از یک کابل بافته شده منتشر کرد که ادعا می‌شد متعلق به آیفون ۱۲ خواهد بود. با این حال این اتفاق رخ نداد و ما شاهد کابل‌های کاملاً متفاوتی بودیم. همچنین او گزارشاتی را مبنی بر توسعه قلمی مشکی از سوی اپل منتشر کرد که تاکنون باید به طور رسمی معرفی می‌شدند. به هر حال همان‌طور که اشاره شد موارد درستی نظیر قیمت آیفون ۱۲ و جزئیات نمایشگر آن را هم گزارش کرده بود که با عرضه سری جدید گوشی‌های هوشمند اپل، اثبات شد.

در حال حاضر هیچ خبر رسمی در مورد بازه زمانی عرضه نسل بعد ایرپادز پرو در دست نیست اما انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه آن‌ها باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر وب‌سایت تک تایمز را دنبال کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر