حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مدیرعامل شرکت مخابرات افزایش تعرفه‌ها را خواستار شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مديرعامل شركت مخابرات ايران ۹ دی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و حمایت مجلس از این شرکت و واقعی‌کردن تعرفه‌های مخابراتی را درخواست کرد. به‌گزارش روابط‌عمومی شركت مخابرات ايران، مجید سلطانی، مدیرعامل جدید شركت مخابرات ايران، در جلسه‌ای كه با حضور رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار شد، از زحمات مدیران قبلی شرکت تقدیر کرد و مخابرات را «آبروی نظام» توصیف کرد. سلطانی در‌این‌باره گفت: «مخابرات باید قوی و مقتدر باشد تا صنایع مرتبط با حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات بتوانند به حیات خود ادامه دهند و در سازندگی و توسعه‌ی ارتباطات کشور نقش ایفا کنند.»

مقاله‌ی مرتبط:

مدیرعامل مخابرات از متوازن‌نبودن درآمد و هزینه‌ی مخابرات به‌دلیل ثبات طولانی‌مدت تعرفه‌ها گلایه و تأکید کرد طرح‌های توسعه‌ای زیرساخت‌های ارتباطی و نیازهای ملی کشور به‌کُندی انجام می‌شود و اداره‌ی شرکت سخت شده است.

سلطانی افزود اکنون، هزینه‌ی نگه‌داری یک خط تلفن ثابت ۱۵ هزار تومان و درآمد آن حدود ۶ هزار تومان در ماه است؛ حال‌آنکه اداره‌ی شرکت مخابرات و توسعه‌ی ارتباطات تعرفه‌ها باید به‌نحوی باشد که ضمن تأمین هزینه‌ها، امکان توسعه هم فراهم شود. سلطانی باتوجه‌به تنگناها و مشکلات ایجادشده برای کارکنان و کارگزاران روستایی، از نمایندگان مجلس خواست در موضوع منطقی‌کردن تعرفه‌ها از شرکت مخابرات ایران حمایت کنند.

در این جلسه، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس هم به مدیرعامل مخابرات اطمینان داد کمیسیون پیگیر حل مشکل کارگزاران روستایی و کارکنان و پیمان‌کاران مخابرات است و از طرح‌های درآمدزای شرکت مخابرات ایران دفاع می‌کند‌. رئیس کمیسیون صنایع و معادن اضافه کرد شرکت مخابرات ایران از بودجه‌ی دولتی استفاده نمی‌کند و شایسته است نمایندگان محترم از طرح‌هایی حمایت کنند که موجب تقویت بنیه‌ی مالی این شرکت و توسعه‌ی زیرساخت‌های ارتباطی می‌شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع خبر