حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

معرفی کی ام سی K7 کراس اوور جدید کرمان موتور ؛ به همراه قیمت و مشخصات فنی

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کمپانی جک چند ماه پیش از یک کراس اوور جدید موسوم به جک ایکس 7 رونمایی کرد و حالا شرکت کرمان موتور قصد عرضه این محصول به بازار ایران تحت عنوان کی ام سی K7 را دارد.

شرکت کرمان موتور در اولین طرح فروش زمستانه خود کراس اووری جدید موسوم به کی ام سی K7 را به خریداران ایرانی معرفی کرد و بهایی معادل 900 میلیون تومان برای آن در نظر گرفت.

با شروع فصل زمستان برای نخستین‌بار شاهد عرضه جک X7 توسط کرمان موتور هستیم. این کراس اوور یکی از جدیدترین محصولات کمپانی جک است که در اقدامی تحسین برانگیز به سرعت از سوی کرمان موتور به بازار کشور راه خواهد یافت.

کرمان موتور از چند ماه پیش علاقه خود را نسبت به مونتاژ و ارایه این خودرو به بازار کشور نشان داده بود و از همین رو در اواخر تابستان گذشته چند دستگاه از آن را به منظور انجام تست‌های فنی وارد کشور کرد. البته پیش از این قرار بود کراس اوور جک اس7 وارد سبد تولیدات کرمانی‌ها شود اما ظاهرا کرمان موتور با عرضه و تولید جک X7 در ایران، دیگر تمایلی به تولید S7 نخواهد داشت؛ البته این تصمیم نسبتا منطقی به نظر می‌رسد، چرا که جک ایکس7 در واقع نسخه فیس لیفت اس7 به شمار می‌رود و با ارایه آن به بازار دیگر عرضه نسخه قدیمی‌تر اس7 منطقی نخواهد بود.

جک ایکس7 که در ایران با نام کی ام سی کی7 (KMC K7) به فروش خواهد رسید، در بخش فنی خود یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ به قدرت 174 اسب بخار و 215 نیوتن متر گشتاور را به خدمت خواهد گرفت. یک گیربکس شش سرعته دو کلاچه نیز وظیفه انتقال نیروی موتور به محور جلو را بر عهده خواهد داشت. شتاب صفر تا صد کی ام سی K7 حدود 10.8 ثانیه برآورد شده و حد اکثر سرعت آن نیز به حوالی 175 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. میانگین مصرف سوخت ترکیبی این شاسی بلند شهری 1650 کیلوگرمی هم در حدود 7.5 لیتر خواهد بود. 

شش عدد کیسه هوا (جلو جانبی و پرده‌ای)، سیستم های کنترل کشش و پایداری، ترمز ضد قفل ABS، توزیع نیروی ترمز EBD، EPB -HDC – BOS نمایشگر لمسی و… جزو مهمترین امکانات این خودرو به شمار می‌روند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع خبر