تصاویر ال‌جی استایلو ۷ ۵G فاش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال‌جی ممکن است موفق‌ترین فروشنده گوشی‌های هوشمند میان‌رده جهان نباشد، اما به‌عنوان یکی از معدود گوشی‌های مقرون به صرفه موجود در بازار که دارای قلم داخلی است، استایلو ۶ مطمئناً امسال سهم مناسبی از عناوین خبری را به خود اختصاص داده است.

به نظر می‌رسد ال‌جی استایلو ۷ در دست ساخت قرار دارد و برخلاف پیشگامان ۴G LTE، این مورد نیز می‌تواند در «اوایل سال ۲۰۲۱» با یک نسخه ۵G به بازار عرضه شود. این اطلاعات نیز طبق معمول، توسط افشاگر قابل اعتماد یعنی استیو همرستوففر، معروف به استیو H.McFly و OnLeaks فاش شده است.

LG Stylo 7 5G

مجموعه تصاویر جدید بسیار واضح هستند و تفاوت‌های استایلو ۷ را با نسل قبل بهتر نشان می‌دهد

امروز افشاگر پربار توییتر برای آشکار کردن (یا بهتر بگوییم تأیید) طراحی کاملاً جدید استایلو ۷ آینده تصاویری را منتشر کرده است که با تصاویر منبع دیگری که بیش از یک ماه پیش تعدادی از تصاویر مبتنی بر CAD را انتشار داده بود، متفاوت است. این مجموعه جدید بسیار واضح‌تر هستند و تمایزات بصری اصلی بین این میان‌رده همراه با قلم استایلوس اعلام‌نشده و ال‌جی استایلو ۶ را بهتر نشان می‌دهد.

ال‌جی استایلو ۷ ۵G ظاهراً بسیار شبیه به وان پلاس نورد خواهد بود و برش تا حدودی منسوخ‌شده به سبک آب را جایگزین نمایشگر سوراخ‌دار خواهد کرد که البته سوراخ نسبتاً ضخیم در استایلو ۶ ۴G LTE احتمالاً بدون تغییر خواهد بود. به همین ترتیب، هیچ تجدید نظری در ابعاد کلی این گوشی انتظار نمی‌رود، به‌خصوص در مورد استایلو ۷ که باید اندازه صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی استایلو ۶ را حفظ کند.

در قسمت پشتی، سه دوربین مرموز به‌صورت عمودی در گوشه سمت چپ و بالای تلفن قرار گرفته‌اند (برخلاف افقی در قسمت میانی بالا)، در حالی که حسگر اثرانگشت به جای اینکه برای کاهش هزینه در صفحه تعبیه شود، به سمت راست منتقل شده است. البته مشخصات دوربین هنوز فاش نشده است.

LG Stylo 7 5G

جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی وجود دارد

جالب اینجاست که این بار هیچ نشانه‌ای از آن پیوست غیر متعارف قلم که در عقب گوشی در ماه گذشته به تصویر کشیده شده بود، وجود ندارد. بنابراین، به نظر می‌رسد که احتمالاً مجبور باشید به یک دارنده قلم واقع در پایین آن رضایت دهید. بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های کلیدی دیگر فعلاً نامشخص باقی مانده‌اند، اما ما می‌دانیم که جک قدیمی هدفون هنوز هم در این گوشی وجود دارد.

ابعاد این گوشی نیز ۱۷۰٫۴ در ۷۷٫۲ در ۸٫۸ میلی‌متر است که نشان می‌دهد این گوشی کمی کوتاه‌تر و ضخیم‌تر نسبت به نسل قبل شده است.

همچنین به نظر می‌رسد که ال‌جی استایلو ۷ با شبکه ۵G به‌طور قابل توجهی قدرتمندتر و گران‌تر از مدل قبلی خود ( ۴G LTE) با قیمت ۳۰۰ دلار خواهد بود، اگرچه برای پیش‌بینی دقیق این موضوع قطعاً اکنون بسیار زود است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر