گوگل ویدیوهای کوتاه را به نتایج جست‌وجو اضافه می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به تازگی آخرین نسخه بتا اپلیکیشن گوگل سرچ در نتایج جست‌وجوی خود محتوای ویدیویی شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تیک تاک را هم نمایش می‌دهد.

این به معنای آن است که شما به زودی قادر خواهید بود تا بدون ورود به اپلیکیشن جداگانه شبکه‌های اجتماعی مذکور، ویدیوهای آن‌ها را در نتایج جست‌وجوی گوگل تماشا کنید. این ویژگی در حال حاضر تنها برای تعداد محدودی از کاربران گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار گرفته است و فقط هم برای جست‌وجوهای مرتبط با تیم‌های لیگ NFL نمایش داده می‌شود.

ویدیوهای کوتاه در جست‌وجوی گوگل

این محتوای ویدیوی جدید مدتی نه چندان دور تحت نام «ویدیوهای کوتاه» دسته‌بندی به خصوصی را خواهد داشت و در کنار دسته‌بندی‌های کنونی «برترین حوادث»، «برترین نتایج» و «نتایج توییتر» قرار خواهد گرفت. کاربران تنها کافی است تا یک بار ویدیو دلخواهی را در قسمت جست‌وجوی گوکل از شبکه‌های اجتماعی تیک تاک و یا اینستاگرام پخش کنند تا مستقیماً به صفحه وب پخش‌کننده آن منتقل شوند.

با توجه به افزایش روز افزون محبوبیت ویدیوها و در کل ویدیوهای کوتاه، انتظار می‌رود که گوگل فرمت‌های بیشتر و قابلیت‌های جدیدتری را در این زمینه به سرویس‌های خود اضافه کند. در حال حاضر مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد اما با توجه به سرورهای قدرتمند شرکت یاد شده، نباید مدت چندان زیادی را منتظر بمانیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع خبر