پی۳۰ پرو ده برابر بیشتر از پی‌۲۰ پیش‌فروش شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



گوشی‌ جدید هواوی که به‌تازگی از آن رونمایی شده، مورد استقبال بی‌نظیر چینی‌ها قرارگرفته و آماری که در این مورد  به‌دست‌ آمده، موجب شگفتی شده. برای ادامه خبر با تک تایمز همراه باشید.

جدیدترین گوشی هوشمند شرکت چینی هواوی، که به‌تازگی عرضه شده، رکورد جدیدی را در چین به ثبت رساند. بنا بر اطلاعاتی که توسط وب‌سایت تامال (Tamall) منتشره شده، نسل جدید گوشی‌های سری پی، توانسته  ده برابر بیشتر از مجموعه پی۲۰،  متقاضی پیش‌فروش جذب کند.

پی۳۰، پرچم‌دار جدیدی هواوی توانست رکورد سال گذشته که متعلق به پی۲۰ دوو بود را بشکند و آن‌ را با اختلاف فاحشی افزایش دهد. جالب است بدانید که یکی از گوشی‌های مجموعه پی۳۰، ظرف مدت پنج دقیقه کاملاً پیش‌خرید شد. این در حالی اتفاق افتاد که هنوز قیمت نهایی این گوشی مشخص نشده، به عبارتی دیگر متقاضیان بدون در نظر گرفتن قیمت دستگاه، آن را پیش‌خرید کردند!

 البته این‌ اطلاعت تنها متعلق به یک فروشگاه است و آمار نهایی قطعاً کاهش می‌یابد، با این وجود مشخص است که این گوشی از پیشینیان خود بیشتر مورد استقبال عموم قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران تک تایمز در مورد گوشی پی۳۰ و اشتیاق چینی‌ها در این خصوص چیست؟ در بخش نظرات می‌توانید دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید و همچنین ما را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.