حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

جزئیات جدیدی از سامسونگ گلکسی فولد منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



یکی از اشخاصی که سامسونگ گلکسی فولد را تهیه نموده، جزئیاتی از این گوشی را در توییتر خود منتشر کرده و به برخی ابهامات در این خصوص پاسخ داده است که در ادامه به آن می‌پردازیم. با تک تایمز همراه باشید.

سامسونگ ماه گذشته گوشی منعطف گلکسی فولد را عرضه و اطلاعات مربوط به آن را منتشر کرد اما این اطلاعت پاسخ‌گو به پرسش‌های زیادی که در مورد این گوشی وجود داشت، نبودند. اکنون با تشکر از شخصی که به این گوشی دسترسی دارد، جزئیات بیشتری به دست رسیده.

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌ها در مورد گوشی‎‌ منعطف سامسونگ، چین وسط نمایشگر است که هنگام انعطاف، نمایان می‌شود. طبق گفته‌های صاحب این گوشی‌، بااینکه این چین قابل‌ملاحظه است اما زیاد هم بد نیست و اگر روشنایی نمایشگر بیش از ۷۰ درصد باشد، تقریباً محو می‌شود.

لولای بکار رفته در گلکسی فولد، آن‌قدری محکم است که نگذارد گوشی به‌صورت برعکس تا شود و بشکند. و به خاطر داشته باشید که نمی‌شود از آن همچون یک لپ‌تاپ کوچک استفاده کرد و اگر به‌صورت لپ‌تاپ درآید، بخشی از نمایشگر آن خاموش می‌شود.

گلکسی فولد از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ Soc برخوردار است و عملکرد کلی آن را می‌توان با گلکسی S10 پلاس مقایسه کرد. این گوشی به One UI 1.2 مجهز شده و باتری آن ۴۳۸۰ میلی‎آمپر ظرفیت دارد.

گلکسی فولد، اولین گوشی هوشمندی است که از حافظه UFS 3.0 بهره می‌برد. صاحب این گوشی گفت در آزمایش‌های خواندن/نوشتن متوالی که در AndroBench گرفته شد، گلکسی فولد بهتر از گلکسی S10 پلاس عمل کرد ولی در آزمایش خواندن/نوشتن تصادفی، کمی کند‎تر بود.

بازی‌ها نیز به‌خوبی روی این دیوایس اجرا می‌شوند اما تأخیر جزئی در مواقع سوئیچ کردن برنامه‌ها از قسمت‌های مختلف نمایشگر وجود دارد که تاکنون برطرف نشده است. امیدواریم این مشکل به‌زودی حل شود.

شما می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و همچنین کانال تک تایمز را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.