کرومیوم به خودروهای تسلا می‌آید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



بنابر تایید مدیرعامل تسلا، مرورگر داخلی خودروهای این کمپانی به کرومیوم، پروژه مرورگر متن باز گوگل، ارتقاء داده می‌شود. با تک تایمز همراه باشید.

تسلا تاکنون از قدرتمند‌ترین سخت افزار‌ها استفاده می‌کرده است تا پیشرفت‌هایی را در نرم‌افزار خودروهای خود به وجود بیاورد اما ایلان ماسک، مدیرعامل این کمپانی، اعلام کرد که این تولیدکننده خودروهای الکتریکی (EV) هنوز برای یک به‌روز‌رسانی دیگر به منظور بهبود تجربه کاربری خودروهای قدیمی‌تر خود به ویژه در بخش مرورگر اینترنت، برنامه دارد.

حدود یک سال پیش، تسلا اولین به‌روز رسانی مرورگر اینترنت را برای خودروهای خود منتشر کرد. با اینکه به روز رسانی مورد نظر کمی بهبود عملکرد را در پی داشت، ولی هنوز مرورگر‌ داخلی خودروهای تسلا به ندرت قابل استفاده است. اما حالا با اعلام ماسک، این کمپانی قصد دارد که آن‌ها را به کرومیوم به روزرسانی کند.

 درواقع ایلان ماسک به توییت کاربری که نوشته بود [ای کاش مرورگر وب مداوم (به درستی) کار می‌کرد] پاسخ داده و برای او نوشت [قرار است به کرومیوم به روز رسانی شود].

توییت ایلان ماسک البته به زمان ارائه این به روز رسانی اشاره نمی‌کند. همچنین این بدان معنا نخواهد بود که قرار است خودروهای تسلا به کروم مجهز شوند؛ پروژه کرومیوم صرفا فقط برای کروم و سایر مرورگرها کد تولید می‌کند.

به هرحال باید دید که بعد از ارتقاء مرورگر داخلی خودرو‌های تسلا، بر قابلیت استفاده آن‌ افزوده می‌شود یا خیر. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ آیا به نظر شما استفاده از کرومیوم در خودروهای تسلا تفاوتی را رقم خواهد زد؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.