انتشار عکس‌ها و مشخصات Oppo Reno در TENAA

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



تنها چند روز مانده به ارائه رسمی Oppo Reno، مشخصات و تصاویر این گوشی هوشمند در اینترنت منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تک تایمز همراه باشید.

همانطور که احتمالا می‌دانید، Oppo در نظر دارد تا گوشی هوشمند جدید خود را با نام Reno در تاریخ ۲۱ فروردین (۱۰ آپریل) به صورت رسمی معرفی کند. اما هرچه به این تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم، رفته‌ رفته خبر‌های بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر می‌شود. علاوه بر تصویری که دیروز در اینترنت منتشر شده و نشان دهنده ظاهر دستگاه بود، حالا مشخصات و عکس های کامل از Oppo Reno در TENAA  منتشر شده است.

Oppo Reno با دو شماره مدل PCAM00  و  PCAT00 در TENAA به ثبت رسیده است.  تصاویری که در پایین می‌بینید مربوط به مدلی از این گوشی مجهز به Snapdragon 710 است اما یک مدل دیگر از دستگاه وجود دارد که قدرت پردازش خود را از Snapdragon 855 خواهد گرفت.

Reno از نظر حافظه در سه پیکربندی مختلف ارائه خواهد شد: ۶ گیگابایت رم  + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی. این دستگاه یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی AMOLED دارد که رزولوشن ۲۳۴۰x1080 پیکسل را ارائه می‌کند.

مدلی از Reno که به Snapdragon 710 مجهز است در پشت خود از یک دوربین دوگانه با ترکیب لنز‌های ۴۸ و ۵ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند و این درحالی است که برای به ثبت رساندن تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های تصویری یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی این دستگاه تعبیه شده است.

Oppo Reno همراه اندروید پای عرضه خواهد شد، یک حسگر اثر انگشت دورن نمایشگر دارد و به یک باتری ۳۶۸۰ میلی‌ آمپری مجهز است.

با این‌حال، انتظار می‌رود مدل مجهز به چیپ Snapdragon 855 از این دستگاه با ویژگی‌های برتری مانند دوربین پشتی سه گانه با زوم ۱۰x ، خنک کننده مایع و باتری بزرگ‌تر با پشتیبانی از شارژ سریع ۵۰ واتی وارد بازار شود.

همچنین به نظر می‌رسد که ارائه نسخه Lamborghini Edition گوشی هوشمند Oppo Reno نیز با قابلیت هایی نظیر ۵G، رم ۱۲ گیگابایتی ،حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی UFS 3.0 و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در برنامه‌های این کمپانی جای داشته باشد.

نظر شما درمورد گوشی جدید Oppo چیست؟ آیا به نظر شما طراحی و مشخصات اعلام شده برای یک گوشی هوشمند در بازار امروز مناسب است؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.