Oppo در اندیشه ارائه یک گوشی کشویی دیگر

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



Oppo حق اختراعی را به ثبت رسانده است که یک گوشی هوشمند با طراحی کشویی و دو دوربین جلو را نشان می‌دهد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تک تایمز همراه باشید.

سال گذشته بود که کمپانی چینی Oppo یک گوشی هوشمند با طراحی کشویی را به نام Find X ارائه کرد و حتی باعث شد تا کمپانی‌های دیگری نیز بار دیگر به فکر استفاده از این نوع طراحی در گوشی‌های هوشمند خود بیوفتند. به هرحال، به نظر می‌رسد که طراحی Find X توانسته است رضایت مدیران Oppo را جلب کند زیرا این کمپانی یک حق اختراع که نشان دهنده گوشی هوشمند دیگری با طراحی کشویی است را به ثبت رسانده است؛ البته حق اختراع به ثبت رسیده کمی با طراحی Find X متفاوت است.

Find X جمعا سه دوربین دارد: دو دوربین پشت و یک دوربین جلو. همه دوربین‌های این دستگاه در داخل تلفن مخفی هستند و از طریق ساختار کشویی در دسترس قرار می‌گیرند. اما طرح ثبت شده Oppo برای گوشی هوشمند کشویی جدید، وجود یک دوربین دوگانه پشتی را در پشت دستگاه نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد که تنها دو دوربین جلویی آن باید در زیر نمایشگر مخفی شوند.

تصاویر منتشر شده از این حق اختراع همچنین حسگر اثر انگشت را نشان نمی‌دهند و به این بدان معناست که گوشی کشویی جدید یا مجهز به حسگر اثر انگشت دورن صفحه‌ای خواهد بود و یا همانند Find X فقط به فیس آنلاک تکیه خواهد کرد. البته این امکان نیز وجود دارد که Oppo به سادگی فقط به حسگر اثر انگشت در این طرح خود اشاره نکرده باشد.

به هرحال باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این حق اختراع اصلا به یک دستگاه واقعی تبدیل خواهد شد یا خیر. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ آیا به نظر شما به صورت کلی استفاده از طراحی کشویی برای گوشی‌های هوشمند امروزی مناسب است؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.