WhatsApp Business برای IOS عرضه شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



طبق اعلام رسمی واتس‌اپ، کاربران دستگاه‌های IOS نیز هم‌اکنون می‌توانند نسخه Business این پیام‌رسان را بر روی دستگاه‌های خود نصب کنند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تک تایمز همراه باشید.

WhatsApp Business حالا در App Store در دسترس است. این اپلیکیشن پیام‌رسان تحت مالکیت فیسبوک، امروز اعلام کرد که اپلیکیشن WhatsApp Business را برای کاربران IOS عرضه می‌کند. این اپلیکیشن طراحی شده است تا به کسب و کار‌های کوچک کمک کند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

نسخه Business واتس اپ برای دستگاه‌های اندرویدی در دی ۹۶ (ژانویه ۲۰۱۸) ارائه شد. این اپلیکیشن دارای ویژگی‌هایی نظیر توانایی دریافت پروفایل های کسب و کار تأیید شده، تنظیم سوالات متداول، ویژگی پاسخ سریع و پشتیبانی از دسکتاپ را شامل می‌شود که می‌توانند به کسب‌ و کار‌های کوچک‌ کمک کنند تا با مشتریان خود روابط بهتری را ایجاد کنند.

WhatsApp Business امروز برای کاربران IOS در کشور‌های ایالات متحده، برزیل، آلمان، اندونزی، هند، مکزیک و انگلستان ارائه شد و طی هفته‌های آینده در اختیار همه کاربران در سراسر جهان قرار می‌گیرد تا صاحبان کسب و کار‌ها بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما هم از صاحبان کسب و کارهایی هستید که از پیام‌رسان‌ها و رسانه‌های اجتماعی برای گسترش تجارت خود استفاده می‌کنند؟ آیا تاکنون استفاده از WhatsApp Business را تجربه کرده‌اید؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.