افشای مشخصاتی از Meizu 16s

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



گوشی Meizu 16  دیروز در TENAA  با چند تصویر و مشخصاتی اندک ظاهر شد. حال TENAA  لیست مشخصات این گوشی را کامل کرده است. در ادامه با مشخصات سخت‌افزاری کامل این گوشی با ما همراه باشید.

در مشخصات این گوشی از پردازنده هشت هسته ای ۲٫۸ گیگاهرتزی سخن به میان آمده است. با اینکه TENAA  نامی از این پردازنده به میان نیاورده است اما با توجه به کلاک‌اسپید  آن احتمالا این پردازنده همان اسنپدراگون ۸۵۵ می‌باشد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند میتوان به حافظه رم ۸ گیگابایتی اشاره کرد. البته با توجه به بنچمارک‌های لو رفته در AnTuTu و Geekbench نسخه ای دیگر نیز با مقدار حافظه رم ۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. حافظه داخلی نیز ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود.

سیستم‌عامل Meizu 16 اندروید پای است. صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی آن نیز با رزولوشن ۲۲۳۲*۱۰۸۰ از نوع امولد می‌باشد. این گوشی هوشمند به سه دوربین مجهز شده است. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در قاب جلو و دوربین دوگانه ۴۸ و ۲۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی گوشی قرار گرفته‌اند.

نکته‌ای که شاید قابل توجه باشد، وجود حسگر اثر‌انگشت درون صفحه‌ای در این گوشی هوشمند است. بعلاوه این گوشی حداقل در سه رنگ سیاه، سفید و آبی گرادینت (Gradient) به همراه باتری با ظرفیت ۳۵۴۰ میلی‌آمپر مجهز به شارژ سریع عرضه خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.