هیوندای همکاری با Tencent برای توسعه نرم افزاریهای خودروهای بدون راننده تکذیب کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



یک روز بعد از انتشار گزارشاتی درمورد همکاری هیوندای و Tencent در زمینه توسعه سیستم‌ نرم افزاری برای خوردرو‌های بدون راننده، این اخبار توسط کمپانی کره‌ای تکذیب شد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تک تایمز همراه باشید.

خودروساز کره‌ای Hyundai Motor Co گزارشاتی که پیش از این مدعی شده بودند این کمپانی با شرکت فناوری چینی Tencent Holdings برای توسعه نرم‌افزار خودروهای بدون راننده به توافقات اولیه رسیده است را تکذیب کرد.

این واکنش هیوندای بعد از گزارشی که روز شنبه توسط روزنامه کره‌ای Maeil Business منتشر شده بود صورت گرفته است. گزارش مورد نظر به نقل از یک منبع که نام آن منتشر نشده است مدعی شده بود که دو کمپانی مذکور برنامه دارند تا در زمینه تحقیق و توسعه جهت بهبود ایمنی و امنیت سیستم‌های خودرو‌های خودران، که هیوندای قصد عرضه آن‌ها را تا سال ۲۰۳۰ دارد، با یک دیگر همکاری کنند.

هردو این کمپانی‌ها در روز شنبه از اظهار نظر فوری در این رابطه پرهیز کرده بودند.

هیوندای امروز در بیانیه خود اعلام کرد که همکاری این کمپانی با غول فناوری چینی بر روی سیستم infotainment متمرکز بوده است. سیستم infotainment سیستمی است که در نمایشگر زیر داشبورد اتومبیل‌های مدرن تعبیه می‌شود و سرویس‌هایی مانند مسیریابی و موسیقی را برای آن‌ها فراهم می‌سازد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.