پایان کار گوشی‌های مجموعه گلکسی J

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،



سامسونگ اعلام کرده که دیگر گوشی‌ جدیدی در قالب مجموعه گلکسی J تولید نخواهد شد. برای ادامه خبر با تک تایمز همراه باشید.

در سال جاری میلادی شاهد عرضه چندین گوشی‎ هوشمند از مجموعه گلکسی A، توسط سامسونگ بودیم. روز گذشته این شرکت کره‏‌ای رسماً اعلام کرد که ‎گوشی‎های مقرون‌به‌صرفه آتی نیز در مجموعه گلکسی A عرضه خواهند شد و دیگر خبری از سری گلکسی J نخواهد بود.

در سری گلکسی A، برخی از ویژگی‎های گوشی‎های میان‌رده همچون باتری‌های با ظرفیت بالا که تقریباً یک روز کامل دوام می‎آورند، باقیمتی به‌صرفه‌تر، ارائه‌ شده است.

سری جدید گوشی‎های این مجموعه، به‌جز گلکسی A10 با تک دوربین ۱۳ مگا پیکسلی‌اش، همه از دوربین‎های دوگانه و سه‌گانه بهره می‌برند  و دوربین چهار نسخه از این گوشی‎ها، دارای دیافراگم عریضی است.

هرچند  گوشی‎های گلکسی A10، گلکسی A20، گلکسی A30، گلکسی A40، گلکسی A50 و گلکسی A70،  تاکنون معرفی شده‎اند اما بسیاری از کاربران منتظر عرضه گوشی گلکسی A80 که در شایعات گلکسی A90 نامیده می‎شد، هستند. انتظار می‎رود این گوشی از دوربین سلفی چرخنده و کشویی بهره ببرد. امروز همایش سامسونگ گلکسی برگزار شد و در جریان آن از این گوشی غیرمعمولی رونمایی شد که ما در تک تایمز آن را به‌صورت زنده پوشش دادیم.

اما در مورد گوشی‎های گلکسی J باید گفت که پشتیبانی از آن‎ها توسط سامسونگ ادامه می‎یابد. این شرکت کره‎ای موجی از بروز رسان اندروید ۹ پای را در ماه‎های اخیر منتشر کرد و برخی از گوشی‎های سری J نیز آن‎ را دریافت کردند.

شما می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تک تایمز را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.