حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

زومیت ۹ ساله شد – زومیت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ورق‌خوردن تقویم و آغاز آخرین ماه تابستان، نویدبخش سالی نو در روزشمار تک تایمز است. امروز شمع نهمین بهار تک تایمز را خاموش کردیم تا تولد بهانه‌ی باهم بودنمان را جشن بگیریم.

تک تایمز ۹ ساله شد. باردیگر ششم شهریور رسید تا فارغ از هرچیز، بهانه‌ی با‌هم بودنمان را کنارهم جشن بگیریم. امسال تک تایمز وارد دهمین سال فعالیت خود شد. تولد تک تایمز فرصتی ارزشمند است تا به مسیری بنگریم که کنارهم پیموده‌ایم و با انرژی هرچه‌بیشتر برای خلق روزهایی بهتر، به‌سمت فردای پرامید گام برداریم. بی‌شک ورود به دهمین سال فعالیت تک تایمز، بدون حضور همراهانمان امکان‌پذیر نبود؛ از‌این‌رو، این فرصت را غنیمت می‌شماریم و باردیگر از تمام اعضای خانواده‌ی تک تایمز به گسترده‌ی تمام تیم تک تایمز و مخاطبان تشکر می‌کنیم. تک تایمز در اولین روزهای فعالیتش وب‌سایتی فعال در حوزه‌ی فناوری بود؛ اما امروز و پس از گذشت ۹ سال، به عضوی از خانواده‌ای بزرگ مشتمل بر سه وب‌سایت و مهم‌تر از آن کاربرانی تبدیل شد که همواره درکنار هم بوده‌ایم. 

هرچند بسیاری انجام کار تیمی در کشور را امری بسیار سخت و بعضا ناشدنی می‌پندارند، ما در تک تایمز موفق شدیم علاوه‌بر پیاده‌کردن فرهنگ کار تیمی، تیمی به وسعت ایران عزیزمان بسازیم. امروز و پس از گذشته ۹ سال، جوانانی از سیستان در جنوب تا آذربایجان در شمالی‌ترین نقطه، عضوی از تیم تحریریه‌ی بزرگ تک تایمز هستند. به خود می‌بالیم که پس از ۹ سال به چنین موفقیتی دست یافته‌ایم و بیشتر از آن، به حضور شما همراهان تک تایمز از گوشه‌گوشه‌ی کشورمان افتخار می‌کنیم. 

ما همواره در تک تایمز افزایش کیفیت و بهبود تولید محتوا را در دستورکار قرار داده و تلاش کرده‌ایم علاوه‌بر بهبود کیفیت، ارتباط نزدیک‌تری نیز با مخاطبان خود برقرار کنیم. مخاطبان تک تایمز و زومجی و کجارو همچون خونی در شریان‌های خانواده‌ی تک تایمز هستند و زندگی را برایمان معنی می‌کنند. در همین راستا، سعی کردیم با حضور در نمایشگاه الکامپ، با مخاطبانمان از نزدیک دیدار و گفت‌و‌گو کنیم.

تولد تک تایمز

در یک سال گذشته، کوشیدیم با بهبود کیفیت محتوای تولیدشده، بررسی‌های ویدئویی را ارتقا دهیم و مقالات اختصاصی بیشتری تولید کنیم. دیتابیس محصولات تک تایمز را با افزودن محصولات بیشتر در حوزه‌های مختلف گسترده‌تر کردیم. زیرساخت نرم‌افزاری تک تایمز را تقویت و هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ، لوگو جدید تک تایمز را رونمایی کردیم تا در ماه‌های آینده، تغییرات گسترده‌تر بصری را در تک تایمز اعمال کنیم. ما در تک تایمز به‌عنوان پرمخاطب‌ترین رسانه‌ی حوزه‌ی فناوری، حضور در مدیوم‌های متنوع محتوا را نیز در دستورکار قرار داده‌ایم تا علاوه‌بر تولید محتوای متنی و ویدئویی، با ساخت پادکست بیش‌ازپیش درکنار مهم‌ترین عضو خانواده‌مان، یعنی مخاطبانمان باشیم.

تک تایمز اکنون توانمندتر و با‌تجربه‌تر از همیشه، برنامه‌های گسترده‌ای برای رشد و بهبود در بخش‌های مختلفی اعم از دیتابیس محصولات، راهنمای خرید، محتوای صوتی، تنوع بررسی محصولات و مقالات تخصصی دارد. تمامی تلاش تیم تک تایمز، تنها رسیدن به یک هدف است: افزایش رضایت شما کاربران ارزشمند.

با ما همراه باشید تا در سال جدید نیز، درکنار هم بیاموزیم و به‌روز شویم و دانش خود را در شاخه‌های مختلف فناوری ارتقا دهیم. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع