مشخصات فنی گوشی وان پلاس 7T برملا شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مشخصات جدید گوشی وان پلاس 7T در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این محصول دارای نمایشگر 90 هرتزی با رزولوشن 2K است و از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس بهره می برد.

مشخصات فنی گوشی وان پلاس 7T که قرار بود در ماه آینده به طور رسمی اعلام شود، چندی پیش به فضای مجازی راه پیدا کرد. همانطور که انتظار می رفت، این محصول نسبت به وان پلاس 7 از ویژگی های بهتری برخوردار است.

وان پلاس 7T به چیپست اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده که در واقع نسخه سریع تر پردازنده بکار رفته در وان پلاس 7 است. این دستگاه با ظرفیت حافظه 8/128 و 8/256 گیگابایت به بازار می آید و به جای باتری 3700 میلی آمپر ساعتی از یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند.

اسمارت فون OnePlus 7T دارای صفحه نمایش سوپر امولد 6.55 اینچی با رزولوشن 2K و نرخ بازسازی 90 هرتز است. ناگفته نماند که مدل معمولی آن از نمایشگر اپتیک امولد 6.41 اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس و رفرش ریت 60 هرتز بهره می برد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این محصول مشابه با دوربین وان پلاس 7 است، اما سنسور اصلی و 48 مگاپیکسلی دوربین پشتی اکنون توسط سنسورهای 16 و 12 مگاپیکسلی همراهی می شود. این دوربین قادر است ویدیوهای اسلوموشن را با زاویه دید بالا و نرخ 960 فریم بر ثانیه به ثبت برساند.

وان پلاس 7T

وان پلاس 7T در رنگ بندی نقره ای و آبی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. شرکت چینی وان پلاس امکان استفاده رایگان از حافظه ابری را به مدت یک سال برای کاربران فراهم آورده است. هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با نسخه پرو این محصول در دسترس نیست، اما ظاهرا وان پلاس 7T پرو به پردازنده 855 پلاس مجهز می شود. لازم به ذکر است؛ کلیه این اطلاعات تنها در حد شایعه هستند و برای اطمینان پیدا کردن از آن ها باید تا ماه آینده صبر کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع